miercuri, 3 octombrie 2012

Moderating... :)

Dupa cum v-am spus, scoala ucide. Nu va apucati! Nu creeaza dependenta, dar e cu sigranta periculoasa... :)) M-am intalnit cu niste dragute de colege din clasele mai mici. Una din ele im e o buna prietena si mi-a spus ca au citit "Poveste fara sfarsit" de Michael Ende. Mi-a spus ca ii place, dar tot mai tare e Harry Potter! Inima mea de iapa batrana de a noua s-a umflat si a facut tumbe :) Imi e dor de asta... de cartile frumoase ale clasei a cincea, de nepasarea specifica, atunci cand nu conteaza cum te imbraci sau cati cai putere are troscoleta ta :)
M-am decis sa ma reapuc de desenat. Prietena mea, Lizuca (Eliza) are scanner si am sa o rog sa le scaneze, desnele faine, sa vi le arat si voua. Pana atunci, am de citit Jucatorul de Dostoievski si Exuvii de Simona Popescu. Imi pare rau, Cammie, te las putin sa prafesi :( 
Am un porumbel in curte... ha, am la ce ma uita :))
Reacții:

4 comentarii:

  1. Şi mie îmi e dor de clasa a cincea ♥ Abia aştept să văd desenele :D Încep şi eu să citesc Exuvii prin weekend-ul ăsta, cred :D
    Baftă >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaai nu pot sa cred!Cata dreptate ai! Sti, si eu cautam de 2 zile sa citesc Exuvii!:)) De unde ai luat cartea? :D

    RăspundețiȘtergere