sâmbătă, 20 octombrie 2012

My top 5!

Era si cazul sa-mi pun si eu la lumina topul celor 5 personaje preferate, nu-i asa? (Asa e "voce de fundal foarte entuzismata si semanand ciudat de mult cu cea a lui Evan Peters")
Am calculat vectorial si cu ecuatia de gradul doi si am ajuns la o concluzie nu prea iubibila :( de ce nu am putut sa spun si eu "Top 10 personaje masuline"? Dar nooo, Irina trebuia sa fie asa mai selectiva si asa ajunge in fata foii avand peste 25 de nume si trebuind sa aleaga CINCI! E groaznic de greu, va asigur! Si asa stau si ma gandesc pe cine sa pun aici, pe lista asta mirobolanta (Sa mi se arda sursa!) Asa ca am sa folosesc stilul PhoooThay si am sa scriu (Ca v-am aburit cu intro-ul asta :)) )
1. William Herondale (Dispozitive Infernale)
2. Jace (si acuma ce nume sa scriu?!?) Wayland... (Instrumente mortale)
3. Christian Ozera (Academia Vampirilor)
4. Four (Divergent) - si da, am prins ironia, mersi!
5. Zachary Goode (Fetele Gallagher)

Iarta-ma Jem! Iarta-maa!!!!! Am vrut sa te pun in top, pe cinstea mea... dar e Zach! Il ador pur si simplu!

Un big hug si thanks fetelor de la Walking on Letters pentru ca au scris pe blogul lor super misto despre turul nostru nebunes! >:D< mersi fetelorr!!

Noapte buna!

Reacții:

2 comentarii:

  1. Daca Will e mai tare ca Jace... O.o Uhm, sunt confuză. Până acum 5 minute nici nu credeam că e vreun personaj mai tare ca Jace. Păăi, acum citesc Dispozitive Infernale, lucky me, deci o să-mi pot da cu părerea în curând <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa citesti si Printul mecanic pentru a intelege despre ce vorbesc eu aici :D Il ador pe Will..... ahh, pot sa iti scriu romane despre el :D

    RăspundețiȘtergere