luni, 8 octombrie 2012

Palavrageala de luni (3): Paianjenul Bob

Da, stiu ca a trecut hat multa vreme de cand manutele mele au contribuit lumii cu o palavrageala complet inutila si demna de postat pe Facebook. Asa ca o sa incep... ca mai am 15 minute si-mi incepe serialu :))
Excursia mea a fost geniala. Absolut superba! Am legat prietenii cu sarma si am ras de am picat (literalmente) pe jos. La Balea Cascada, cand sa fac eu un salt de gazela beata m-am imprastiat pe jos si, culmea, am inceput sa rad. E acel moment awesome cand numa' de ras iti arde si orice s-ar intampla... razi. Am ajuns noi, grupu normalilor care nu se imbata... desi cam cidati de felu nostru, la Bran. La pensiunea Angelica. Si ne-am dus sa ne cumparam provizii. Chipsuuuriii si Nestea :D Si ce sa vezi... masinute... Priveste grupu ciudatilor de a noua cum merg sa se dea pe masinute de copii de 7 ani. O dah!
Later edit: nu ne-am dat pe masinute. Era 5 lei doua minute... strigator! E criza, fratilor! Asa ca am taiat-o ca Speedy Gonzales!
Si noaptea continua. Camera noastra (multumita cuivaaaa) se afla fix langa cea a profilor. Buya! Am facut live back. Adica am cantat peste melodii si ne-a spus profu de geogra ca (quote:)" Il ungem pe suflet"... Biiineeee. Restul noptii am ras si ne-am botezat paianjenul din baie: Bob, blogul, blogusor, Bob. SI Paula, o colega de-a noastra avea o fobie cu murdaria si a deschis usa de la baia noastra (care era relativ... nu prea curata) cu piciorul... si noi eram ceva de genul...: "Bob nu musca... prea tare". Si de pe Transfagarasean mi-am luat un Scheletel ca al tau Rose care stiu ca ranjesti in fata ecranului :))
Va las acum cu atat: Bob is watching you... Completez lunea viitoare ;)
Reacții:

5 comentarii:

  1. Pff.. cam am putut sa rad la asta. =))))))) Bob e tare. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. *ranjeeet* Si i-ai pus tot numele Tate? :3 Oww, acum suntem si mai la fel de nebune <33 Nu stiu cum pot s-o conving pe mama sa ma lase sa pun scheletelul la curea :)) Adica, oricum nu s-ar vedea de puloverele mele lungi, dar m-ar face sa ma simt euforicaa :D
    Eu inca sper ca, odata, clasa voastra o sa faca o excursie in acelasi timp si loc cu clasa noastra <3 Tropmi-ajuta <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, da, eu am fost de vina ;) De unde era sa stiu ca profii stau langa noi? Oricum, au patrulat toata noaptea.
    P.S.: Daca nu alegeam camera aia, cum mai faceai glume legate de dulapul batut in cuie in care doarme Tate? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anca: =)) Mda, asa ziceam si noi :D
    @Rose:Hei, poate venim acolo cu grupul de debate... :D si chiar crezi ca un oras ne-ar suporta impreuna? Ar fi prea plin de awesomeness :)) Si am o curiozitate si sa nu razi de mine: Si in Craiova salutati si voi cu "Buna!"? Ma distreaza efectiv la culme cand aud pe cineva salutant asa... nu stiu de ce... :))

    RăspundețiȘtergere