marți, 9 octombrie 2012

Pauzaaaa!

Anunt si eu o pauza de la citit Fetele Gallagher )NOOOOOO!!!!) si orice alte carti fantasy cam pana pe saptamana viitoare.. sau asa ceva, deoarece am de citit "Exuvii" de Simona Popescu si dupa aceea "Jucatorul" de Dostoievski... mdaaa. SI ma gandeam sa va spun de ce nu am sa mai postez recenzii :)
Asa, voi ce mai faceti? Ce mai cititi, ce muzica ascultati? Saptamana aceasta incepe VD sezonul 4! Sunteti gata? Eu nu... sunt curioasa ce ii mai poate lovi pe astia! Si saptamana viitoare in 18 am balul Bobocilor... si incepe AHS sezonul dooooi "cu accent de Mo". Siii, si si si in 22 apare albumul nou al lui Taylor, "Red".
Si mi-am gasit motivul pentru care sunt single:
Reacții:

4 comentarii:

  1. Tare motivul. =)) Daaa... pe langa tot ce ai enumerat tu (TVD :x abia astept sa pot sa spun : Damon tampitule, de ce nu esti real? =)) ) vineri este ziua mea de nastere iar azi a inceput sezonul 6 Gossip Girl. ma rog... ieri a inceput dar na! =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau si eu tricou din ala! =)))) Citesc si eu Exuvii acum. E simpaticaa :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anca: Atunci dam hiper-mega-giga party! :D Si ti-l aducem pe Damon :))
    @Rose: SI mie imi place :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos tricou ;). Sunt curioasa cum va fi noul album al lui taylor. xoxo

    RăspundețiȘtergere