vineri, 5 octombrie 2012

Povesti

In za first place, vreau sa va anunt ca Trompi ia dat lui Rose (Addicted to books) curaj sa mai scrie pe Wattpad si eu i-am dat lui Ale un telefon foarte enervat ca "Nu mai scrii odata capitol nou femeie?" Am deci sa va arat si eu ce imi citesc ochisorii pe Wattpad:

1. Lumina Noptii de manuta lui Rose:

Se presupune că a fi extraterestru e floare la ureche: te poţi transforma în ce animal vrei, când vrei. Mama mea a avut parte de o metamorfoză mai ciudată, care îi permitea să se transforme în orice persoană dorea. Drăguţ, nu? Dar nu şi atunci când Guvernul a executat-o, consiferând-o periculoasă. Eu sunt următoarea pe lista lor. Dar tatăl meu nu a fost extraterestru, aşa că metamorfoza mea nu a avut loc până acum. E vreo şansă să rămân în viaţă? Humm, îmi miroase a sacrificiu.
Click Aici ca sa citesti!





2. Scufita atomica tot de manuta talentata a lui Roza

Odată ce întunericul se lasă peste Pădurea Oscură, nimic nu te mai poate salva din ghearele haitei de vârcolaci. Aeon Divero ştie asta mai bine ca oricine. Ea e Scufiţa Roşie. Ăă, mă rog, Scufiţa Atomică. De când Foamea ei pentru lupi a intrat în scenă, a fost sechestrată, urmând ca apoi Ares, liderul haitei, să o vâneze. Dar cine va câştiga acest joc de 'De-a v-aţi ascunselea'? Şi cine este băiatul ăsta, Graves? Ce vrea fantoma pădurarului de la ei? Ceva pândeşte din întuneric, şi nu pare că-i un doar un iepuraş-mutant inofensiv.
Click aici ca sa citesti!



3. Soaptele marii de prin creierul meu :)

Marea este o parte importanta din viata lui Nixie. La varsta de 12 ani, o femeie i-a spus ca mama sa era o nereida, o nimfa a apei. Cine crede femeile nebune care iti spun ca esti jumate fiinta a apei? Nu Nixie. Ea a crezut ca sunt doar basme. Ei bine, valurile vorbesc si marea stie despre ea, iar un anume print al marii este foarte intrigat. Nixie este tot mai atrasa de valuri, insa in lumea apelor s-a comis o greseala teribila si s-ar putea ca Nixie sa nu scape su ambele picioare pe uscat daca se decide sa lupte in aceasta batalie.
Clickuiti aici ca sa cititi!





 3. Different Melodies tot de mine

Tessa Oliver nu şi-a dorit să ajungă la internatul Melody, dar ce alta alternativă are? Părinţii ei biologi au şters-o în Franţa şi pe ea au hâşâit-o la o şcoală total străină. Înconjurată de munţi si păduri, Tessa mai că înnebuneşte ştiind că trebuie să stea între zdurile (serios, ce şcoală are ziduri?! Internatului. Curiozitatea o împinge pe Tessa la lucruri nebuneşti, iar prietena ei Renee nu iese teafără din asta. Michael pare să fie peste tot, încercând să o facă pe Tessa să renunţe la căutările sale, la încercarea de a îşi da seama cine sau ce o rănise pe Renee. Plus că Michael o mai şi fascinează pe Tessa. Cu cât sapă mai adânc în istoria Internatului Melody, Tessa devine mai neliniştită, iar Michael mai protector....şi ce naiba se aude noaptea? Cine cântă Fur Elise noaptea? Asta e al naibii de infiorător!
Xlick aici ca sa incepeti sa cititi!

5. Between Worlds a lui Ale

In Lumea Noua, o America distopica, societatea este formata din doua bresle: Organizatorii (cei care administreaza si construiesc Lumea Noua) si Calatorii (cei care calatoresc in timp si incearca sa schimbe destinul omenirii pentru a evita razboaiele, decimarea populatiei si, in final distrugerea totala). Familia lui Jasmine face parte din prima brasla, fiind una Organizatoare inca de la inceputuri. Insa ea este diferita de ceilalti si sub nici o forma nu vrea sa faca parte dintre cei care administreaza. Cand este aleasa sa fie Calator, Jasmine nu stie daca este o binecuvantare sau cel mai groaznic lucru care i s-a intamplat. Viata ei se complica din ce in ce mai mult, fata fiind supusa unui antrenament dur prin care este pregatita pentru a pasi inapoi in epoca victoriana si pentru a schimba trecutul.Dar este Jasmine pregatita pentru lumea veche? Este pregatita sa calatoreasca intre lumi?
Click pentru a citit: Aici :3
Ok, v-am dat lecturi suplimentare, va las ca ma duc sa il spionez pe Zach :D
Reacții:

3 comentarii:

  1. Woow! Deci am ramas strict socata!Nu-mi vine sa cred cat de captivante sunt povestile tale..Si uite acum mai cometeaza si altcineva!:)Ai un blog suuuper! Treci si pe la blogul meu, te rog, si mai spune-mi ce ar trebuii sa mai fac...
    P.S. Sunt la inceput! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. O... nu prea stiu ce sa spun... O.O Ma bucur ca iti place cum scriu :) Ma straduiesc si eu :))
    O sa iti vizitez blogul....dupa ce imi termin muntele de teme, deci nu te speria daca nu apar comentariile chiar imediat :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Odododo, ce draguta esti <33 *zambet maare* Abia astept sa vina vacanta de iarna, cu mai mult timp de scris :>

    RăspundețiȘtergere