marți, 23 octombrie 2012

Prieteni noi (2)

Am primit o gramada de carti :D Sa vi le arat :D
In primul rand, avem aici o specie rara de "Halo" de Alexandra Adornetto in varinata paperback.


Apoi mai este Unearthly de Cynthia Hand.


Mai am de la Leda si BravoGirl cele patru volume din seria Fetele Gallagher 



si tot de la Leda, din sponsorizare: Legile atractiei, Magie de doi bani si Hex.




Si de la Corint Junior am primit "Omul de smoala" si Potirul de sub stanca" cu care am sa incep un concurs astazi seara... cred :D



Reacții:

6 comentarii:

  1. Ce taaare! :> Vreau si eu magie de doi bani! :( Kelley e uimitoare. Astept recenziile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu astept timp sa o pot citi ca sa-i fac recenzie :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce carti frumoase! Sa le citesti cu placere! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Daaa, Halo <33 Abia astept concursurile :>

    RăspundețiȘtergere
  5. @Rose: Rozo, Halo-u nu-l dau :)) e doar un exemplar si e al meeeeuu!
    @Ralu: Mersi :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut!

    Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.

    :) Numai bine!

    RăspundețiȘtergere