marți, 23 octombrie 2012

Red by Taylor Swift - Recenzie Album

Ca tot a venit ziua mult asteptata (Ieri!) si a iesit si Red, cel de-al treilea album al lui Taylor, am decis sa va spun ce cred eu despre el.
Sa incep:
1. State of Grace
State of Grace e melodia care deschide albumul. Foarte diferita, dar si familiara. nu e chiar stilul obisnuit al lui Taylor, insa imi place foarte mult. Are ritm, versurile sunt foarte frumoase si pare o poezie scrisa pe note.  Imi place in special versul "Love is a ruthless game unless you play it good and right"
Sper sa va placa si voa.
Imi aminteste deeee.... Hmm, de Lissa si Christian. Ei au acest fel de relatie :)






2. Red
Ok. Red este melodia care denumeste si albumul. Nu este una dintre cele mai bune melodii ale sale, insa e demna de a fii luata in seama. Imi place cum foloseste culorile pentru a denumi starile sufletesti pe care le simte.
Cel mai mult imi place versul: "Like the colors in autumn so bright, just before they lose it all"
Re-e-e-eed







3. Treacherous:
Aici ritmul este mai incet si melodia putin mai serioasa, mai personala. Este un clasiv Taylor si ma bucur ca este pe album :D Acum, prima oara cand am auzit melodia nu mi-a placut... deloc, dar am mai ascultat-o si acum e printre preferatele mele. Imi place foarte mult portiunea de dupa primele doua strofe si refrene. Este asa frumoasa.: "I will, follow follow you home!"







4. I Lnew You Were Trouble:
Nu imi place melodia pentru ca nu e Taylor Taylor, dar imi place pentru ca e o melodie diferita si desi are putin dubstep in ea nu e ca toate porcariile acestea mai noi, e unica si versurile chiar au o poveste. Si are ritm si macar o sa auzim si noi Taylor la radio mai des nu numa Lady Gogu si One.... ma rog, stiti voi.
Versurile mele preferate sunt:" When the saddest fear, comes creeping in, that you never loved me, or her, or anyone, or anything, yeah"





5. All to Well
Nici nu cred ca am cuvinte sa descriu awesomeness-ul acestei melodii. Este unica. Este una dintre cele mai bune piese ale ei si nu imi mai pasa ca a dat-o in bara cu melodia precedenta. Asta compenseaa totul. Este pura, frumoasa, dulce si sentimentala si imi vine sa iau chitara si sa ies in frig sa cant cat ma tin plamanii. Si imi aminteste de relatia dintre Cammie si Josh, desi nu-mi place de Josh :)
Versul meu preferat:"You call me up again just to break me like a promise...!"
Exprima... totul :D



6. 22
O alta melodie amuzanta, draguta, dar nu senzationala. Imi place mult melodia, ritmul si imi aduce aminte de tabara?! Mdaa. Si o sa i-o dedic primului meu fot... sa stie ca ma doare in cot de el... asta dupa ce ii pun "Picture to Burn"
"I'm feeling 22"









7. I Almost Do
O alta piesa mindblowing! Nu pot crede cat de frumoasa poate fii, desi este asa simpla :) Ii ador vocalele...vocalizele? Of, ador felul in care o canta Taylor si imi place muuult cum spune: "And I almost doooo"










8. We Are Never Ever Getting Back Togethe
Dupa cum au spus si unii, piesa asta e pop si suna putin a Avril. Da, nu prea e country, dar e o piesa draguta si inteleg de ce a scos-o. Trebuia sa atraga publicul. Pe fiecare album va exista o piesa de genul asta, adorata de mase dar nu prea de fanii country ai lui Taylor, de swifties care o adora de la inceput. Ca si moi.
"Getting Back Together"







9. Stay Stay Stay
Banjooo :) Imi aminteste de "Mean", doar ca e mai zglobie si mai jucausa si nu e despre ceva atat de serios. E despre o relatie a doi oameni care reusesc sa treaca peste toate cu zambetul pe buze si sa "Ramana"
Imi place soundul trackului si versurile sunt asa iubibile.
"STay Stay Stay"







10. The Last Time
Acesta este primul duet al lui Taylor oficial pe un album. Cantecul are o aura sinistra intr-un fel, insa imi place la nebunie. Vocile celor doi sunt frumoase impreuna si cantecul are ceva care te bantuie.
Versurile sunt frumoase, iar emotia se simte din vocile lor. SI vaaaai ce frumos sunaaa :D








11. Holy Ground
O melodie mai rapida si diferita. Nu am fost sigura ca imi place, inca sunt confuza, insa imi place beat-ul si imi place partea cu "Tonight I'm gonna dance, for all that we've been through, but I don't wanna dance, If I'm not dancing with you"
Are o anumita rezonanya si imi place foarte mult








12. Sad Beautiful Tragic


Un fel de balada, putin tragica, dupa cum ii spune si numele. MAi are o piesa asemanatoare de pe primul album, "Untouchable", insa aceasta are ceva diferit. Este asa linistita, insa transmite o forta si o emotie puternica.
Imi plac mult versurile si mai ales cand spune "Kiss me, try to fix me, bu if you'd just try to listen"







13. The Lucky One
Al treisprezecelea cantec. Se stie, 13, numarul ei (si al meu) norocos, deci de-aceea au pus melodia pe pozitia trei'spe!
Este o poveste despre faima si despre cum, desi pare un vis, celebritatea poate deveni cel mai mare cosmar.









14. Everything Has Changed
O.A.U. Acesta este un cantec minunat! Este al doilea duet al lui Taylor si pana acum cel mai bun, cel mai frumos si unul dintre cele mai geniale cantece :)
Nu prea stiu ce pot spune despre melodie, este asa... speciala. Este despre acea seara minunata pe care o petreci cu un baiat pe care incepi sa il iubesti. Te gandesti doar la el, si parca plutesti!
"I just wanna know you better know you better know you better now"





15. Starlight
O melodie care imi aminteste de serile de vara in care tot ce voiam sa fac era sa danseeez! O melodie diferita, ritmata si frumoasa, cu vresuri speciale, ca toate melodiile lui Taylor  :) Imi da fiori, nu stiu de ce
"Starlight, starlight!"









16. Begin Again
Cat de geniala poti sa fii incat sa inchei un album cu o piesa numita "Begin again"?
Asat este melodia mea preferata. E cea mai speciala si una dintre cele mai bune melodii ale lui Taylor. Absolut superba si minunata pentru a incheia albumul :)
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu