sâmbătă, 20 octombrie 2012

Tris! Si Four?

"Also, since her role in the Spider-Man sequel won’t require a lot of time, it’s being reported that Woodley will be able to take the lead in Divergent, an upcoming adaptation of author Veronica Roth’s young adult novel.

Although nothing on Divergent is official, THR elaborates that Woodley is nearing a deal to play a 16 year old girl who falls in love with a boy from rival faction in a future society divided by human traits."
Asa ca, in fata voastra s-ar putea sa o aveti pe viitoarea eroina a lumii care e de 10x mai tare ca si Katniss Everdeen si daca nu sunteti de acord nu ati citit Divergent sau sunteti dihori cu dizabilitati (sau pur si simplu o credeti pe fata de foc mai tare, dar nu prea cred eu in aceasta varianta :)) )



Si se zvoneste ca Alexander Ludwig din Jocurile foamei il va juca pe Four. Nu sunt sigura ca e potrivit... dar nu e nimic sigur asa caaa... :)
Pe Tris o iubeeesc daca Shailene o va juca am sa tip pe toata durata filmuli, oricine ar fi Four.
Si va las cu melodia noua a lui Taylor:

Reacții:

4 comentarii:

  1. O Doamne!!!!! Adoor Divergent! Sper ca ea sa ramana Triiis <3!

    RăspundețiȘtergere
  2. *ştiai c-o să spun asta* Eu speram ca Taissa Farminga să ajungă s-o joace pe Tris, dar şi Shai e supeer <3 Cred că Evan Peters are vocea lui Four. Pe bune. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. :3 Haha, mie imi place mai mult de Shai. Mi se pare ca poate fi badass si vulnerabila cume Tris si Veronica a spus si ea acelas lucru... sunt in extaz! Si da, vreeeeaaau ca Evan sa fie Four <3

    RăspundețiȘtergere