vineri, 5 octombrie 2012

Who would you choose? (6)

Nu pot sa cred ce lenesa sunt :( Oricum, m-am gandit sa mai scriu la rubrica asta si vin cu le triunghi amorors din.... (sunteti gata?) "Spulbera-ma"
Sa inciep!

Spulbera-ma de Tahereh Mafi

Cam toata lumea stie povestea trsita a lui Juliette si daca nu inseamna ca aveti o problema graaavaaaaa  . Juliette are o abilitate speciala. Nu zboara, a ei e mult mai tare. Atingerea sa ucide. Chinuita de ceea ce s-a intamplat si nedorita de nimeni, Juliette este inchisa intr-o celula unde are doar un caiet si un pix. Minunat. Mai trebuia sa fie si dementori pe-acolo si era ca la Azkaban. Insa cand un anumit baiat (Adam) este adus sa ii fie coleg de "camera". Ar fi fost mai usor pentru Juliette daca trecutul nu ar fi fost cel care este, dar nimic nu e usor in viata. Povestea ei incepe sa devina mai dinamica si nu am putut pune jos cartea. Stilul lui Tahereh sau Mafi.  este unul atat de special. Nu ati mai intalnit asa ceva. Descrierile sunt de obicei partile care imi plac in carti (daca nu se intind pe catraliarde de pagini) insa aici am ramas masca. Nu stiam ca cineva poate scrie asa frumos. O admir pe autoare Mda, sunt putintel geloasa. Have a problem?!

Juliette

O compatimesc pe Juliette. Este o fata atat de buna, atat de draguta si ea se crede un monstru? Nu inteleg! Fata, nu e vina ta ca in loc de a killer look tu ai a killer touch! O admir pentru ca, desi are aceasta dizabilitate, acest blestem, ea il transforma in ceva folositor si ramane puternica.  Chiar daca un psihopat dement sinonime? o uramreste insistent de mult.

Adam

*Big smile*. Adamutu nostru. Adam este cam ca Dimka :3. Baiatul bun, care o protejeaza pe fata cu pretul dhampirimii sale.  Adam este soldat si unul al naibii de bun (la suflet Alexandra!). Are un frate asa dragutel si simpatic, de care are grija. Este responsabil si dragut si singurul ma rog, asta e discutabil. Reiau, singurul nenebun care o poate atinge pe Juietta :)) Mda.

Warner

Tot la psihopati ajungem (Vezi ce-mi faci, Rozo?) Warner nu este tipul de baiat rau ca si Will/Jace/Shane, care defapt au un motiv ingrozitor de..... sa fie rai. Warner e RAU si punct..... si acum vine dar-ul. Nu imi vine sa cred ca o spu.... dar autoarea te face sa il.... intelegi? intr-un fel? Si desi nu pare capobil de a simti afectiune decat pentru oglinzile din mall chiar pare a tina la Juliette si ma da peste cap cu succes! Pff.

Parerea mea

Nu pot sa spun ca nu il prefer pe Adam (hehe <3) dar nu pot sa spun ca nu am eu un fix ciudat cu psihopatii (Tate, Sebastian si acum Warner). Dar astept volumele 2 si 3 ca sa va spun mi parere finala. Deocamdata, Adamutule, esti preferatul meu da, sunt constienta ca asa am zis si despre Will Herondale inainte sa iasa Printul mecanic si sa-mi distruga Cassie viata, mersi btw!

Idei pentru data viitoare (daca zice cineva Amurg, sa stiti ca o iau foarte in serios, mai ales ca imi place sa trancanesc despre Jake si despre Licrici :))

Reacții:

2 comentarii:

  1. da...cred ca ai putea sa comentezi amurg...sunt foarte curioasa:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ciudaaat, si mie tot Adam mi-a placut mai mult, in ciuda inclinatiei mele spre bad boys :3 Imi era dor de rubricaa <3

    RăspundețiȘtergere