sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Castigaroti concurs Corint Junior :)

a Rafflecopter giveaway

Haaa, felicitaaaaariii >:D< >:D< >:D< (nu stiu de ce sunt asa happy ca nu va cunosc, dar ma bucur pentru voi :D)

Sa imi trimite-ti datele voastre de contact pe adresa: bilcirina@yahoo.com pana luni daca se poate, sa vile pun chiar luni la posta! Va felicit si sa va bucurati de carte si le multumesc inca o data celor de la Leda pentru carti :D Sunteti iubibili! Va las ca am de facut teme! 
Ce v-ati mai luat ieri? Eu am agonosut ceva tare, dar va las sa asteptati pana ce il/o primesc sa-i fac poza :D si mi/am luat si niste cizme dragute :D

Reacții:

8 comentarii:

  1. Hei Irina :*
    Te invit la un concurs la mine pe blog! :*:*
    Sper să-ţi placă!

    http://noi2siunblog.blogspot.ro/2012/11/surprizaaaa.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari castigatoarelor si lectura placuta! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Adry <3: Mersi mult! :3 sper sa am timp sa ma inscriu! (daca supravietuiesc dupa teza la info)

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitaaaaaari <3 Zi-ne ce ai luat!Spune-neeeeee!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Vero: Esti sigura ca vrei sa stric surpriza?

    RăspundețiȘtergere
  6. Bravooo! >:D<
    Eu mi-am luat Maximum Ride si cealalta carte pe J.P. care are legatura cu generala si are un numea atat de lung ca mi s-a urat sa il scriu :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ieeeess!! Iti astept recenzia ca un copil pe Mosu :D

    RăspundețiȘtergere