duminică, 4 noiembrie 2012

Din trecut... (4)

Nu sunt nebuna nu sunt nebuna nu sunt nebuna!
Sau poate doar putin...
Am sa va prezint azi un 3 de desene pe care toate (zic toate pentru ca mai ales fetele se uitau la ele, dar sunt si baieti :) le-ati vazut... cel mai probabil.

1. Mew Mew Power (Tokyo Mew Mew)

Povestea a 5 adolescente obisnuite care primesc ADN-ul unor animale si cu asta misiunea de a salva Pamantul de niste extraterestri numiti "Cinicloni" (cel putin in versiunea in engleza).
Zoey (cea roz. Japoneza: Ichigo) este lidera grupului. O fata impiedicata si indragostita.
Corina (turcoaz. Japoneza: Mint) este o tanara bogata cu ifose, dar care este o prietena buna la nevoie.
Bridget (verde. Japoneza: Lettuce) este fata timida din grup care ajuta pe oricine la nevoie.
Kikki (galben :)) Japoneza: Pudding) este pitica grupului. Orfana draguta si talentata.
Renee (moooov :3 Japoneza: Zakuro) este tanara puternica si admirata de toti cu un trecut trist... sau asa imi amintesc eu.
Iubeam desenele astea si imi placea sa ma cred pisica, Nya!

2. Winx Club

O alta poveste superba despre puterea interioara, despre prietenie si cum sa fii o zana.
Bloom (roscata) este o adolescenta normala de pe pamant, insa cand gaseste o zana pe nume Stella (cred ca v-ati prins ca e cea blonda) atacata si o salveaza miraculos, Bloom descopera puterea sa interioara si o urmeaza pe Stella la academia de zane Alfea. Acolo fetele se imprietenesc cu Flora (satena) Musa (Bruneta) si Tecna (cu parul roz) si impreuna se lupta cu maleficele Trix, trioul de vrajitoare de la Turnul norilor.
Era intr-o vreme si pe TVR2 in romana si au fost distribuite si DVD-uri cu episoadele traduse in romana :)
Kikko iepurasul lui Bloom e asa sweet <3




3. W.I.T.C.H.

Pe astea le stiti sigur! Nu exista copil care sa nu fi auzit de W.I.T.C.H. cele "cinci adolescente obisnuite, cu puteri neobisnuite!"
Will, Irma, Taranee, Cronelia si Hay Lin. Daca nu le stiti v-ati nascut ieri sau treaiti intr-o grota fara cablu sau Wi-fi. Si am spus-o si pe asta! Na!
Preferata mea, as always, Will. Si Irma, pentru ca e amuzanta :) Nu o suportam pe Cornelia, nu stiu exact de ce.... dar mi-e doooor de desenele acestea <3








Reacții:

8 comentarii:

  1. :)) imi placea la nebunie Winx Club si W.I.T.C.H. Ce copila eram!Cumparam si revistele...

    RăspundețiȘtergere
  2. Si euu :3 Inca le mai am pe cateva din WInx... Witch mi le-a aruncat mama :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Uuh!! Mai erau si Sailor Moon! :X Ce frumoos! Imi vine sa ma uit iar la ele. Inca am revistele si cartile!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu eram singura din clasă care nu se uita la W.I.T.C.H. şi toată lumea mă ura pentru asta :)) Adoram Winx. La un moment dat, încetaseră să mai dea episoadele la TV, şi sezonu 4/5 îl privisem pe youtube, în engleză. Aveam şi un club Winx în şcoală şi eu eram Roxy :> Iar Mew Mew Power erau sacre <33 O şi visam pe Zoey şi le desenam la sfârşitul fiecărui caiet. Mama nu ştia ce să mai facă cu obsesia mea :D
    Şi mai erau şi Kyoro Chan, Copiii de la 402 şi Vaţa cu Louie <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Rozo, nu le pun pe toate deodata ca dup-aia incpe o revolutie lacrimogena a obsedatilor de desne vechi si ne dau in judecata aia de la Disney :)) Eu eram Bloom :) si le desenam pe Mew Mew oriundeee :)) pana si pe cartea de romana :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu-i corect!!! eu nu prindeam niciodata toate episoadele din Winx, multe erau cand eram eu la scoala...La Witch n-am ratat niciunul totusi, imi placea Hey-Lin si Cornelia (dovada ca inca le stiu numele) si la vreo 5-6 ani dupa ce am vazut pe Animax Mew Mew Power m-am gandit sa-l iau de la capat cu episoadele in japoneza. Si-a pus mama mainile in cap cand a vazut ca au trecut 5 ani si eu tot la astea ma uit :))

    RăspundețiȘtergere
  7. @TheoRysMarya: Eu mi-am gasit primele 2 sezoane din Witch pe net... s-o vezi pe mama ce ochi a facut cand m-a vazut la ce ma uit :)) si anul trecut m-a apucat mania cu Regele Shaman :))

    RăspundețiȘtergere