vineri, 16 noiembrie 2012

Hex sau puterea farmecelor (Elita intunecata 2) de Chloe Neill

Personaj principal: Lily Parker
Personaj masculin principal: Jason Sherperd/Sebastian Born
Nr. pagini: 352
Editura: Leda
Nota: 3,5/5
Personaj preferat: Scout Green

Hex.. Hmm, nu stiu exact ce sentimente am in legatura cu aceasta carte. Primul volum a fost foooarte dragut, genul de serie gen FRA care iti ramane in minte ca un epica si super.. dar Hex... a cam cazut.
Lily e eleva la Sfanta Sofia si continua misiunea de adepta impreuna cu PPT-a (prietena pentru totdeauna) sa, Scout Green. In prima carte, Scout si Lily au fost super tari. In cea de-a doua pot sa spun ca relatia lor a fost punctul forte. Michael al lui Scout e asa iubibil, dar Jason, iubitul lui Lily e asa.... sec. Nu stiu exact ce problema am cu el. E poate pentru ca nu mi-a placut deloc sfarsitul si secretul pe care i-l dezvaluie el fetei sau poate pentru ca celalat tip imi pare de 10 ori mai interesant. Relatia lui Lily cu Jason e asa... mdeea, dar ea si Sebastian pe de alta parte... aia de chimie. Oricum, romance0ul a fost prezent asa pe la sfarsit cand Jason isi deschide gura si strica totul, in rest, povestea a fost foarte interesanta, cunoastem noi adepti si fosti adepti si aflam mai multe despre aceasta lume secreta si Scout e al naibii de awesome!
Daca ati citit primul volum nu-l ratati pe acesta. Nu e la fel de bun, dar merita citit si replicile scoase de unica noastra Scout sunt asa faine ca te trezesti razand singur si lumea se uita ciudat la tine :)
Va iubesc <3
Mersi din inima sponsorului meu demential (si celei mai bune edituri ever!)
 LEDAAA<3
Apropo, in caz ca va intrebati de ce naiba nu face concurs odata? Ma gandeam sa astept pana in decembrie si pana ne facem 100 de followers si sa dau un concurs mare si tare!
Reacții:

4 comentarii:

  1. Ah, s-a relansat moda asta a la Chloe Neil <3 Am s-o citesc curand, dar deocamdata sunt inmuiata: acum 10 minute am terminat Orasul de Sticla, dar nu stiu de imi vine sa plang mai mult: ca finalul a fost atat de aweesomee, sau ca e ultimul volum publicat in Romania :))
    Abia astept sa citesc primul volum din Elita Intunecata :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa-l citeeesti! E foarte fain, mai ales Scout si Michael, sunt ca Stan si Bran... Vai, eu am citit Orasul de sticla in martie cand a aparut si de atunci oftez si astept :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta e coperta mea favorităă <3 Primul volum mi s-a părut drăguţel, doar că voiam mai mult Jason :( Ah, şi Irii, vederea e aşa drăgălaşăiubibilăadorabilă şi-mi vine s-o mănânc <3 Mersi mult de tot :*

    RăspundețiȘtergere
  4. @Rose: Da, si eu... pana a devenit banal si a venit Sebastian :D
    Ma buuucur ca iti place vederea <3

    RăspundețiȘtergere