vineri, 2 noiembrie 2012

Legile atractiei (Chimie perfecta 2) de Simone Elkeles

Personaj principal: Kiara Westford
Personaj masculin principal: Carlos Fuentes
Nr. pagini: 381
Editura: Leda
Nota: 4,5/5
Personaj preferat: Carlos


Povestea lui Carlos si a Kiarei incepe cu ajutorul unicului: Alex Fuentes, fratele mai mare al lui Carlos, care e prieten cu familia Westford si care-o roaga pe proaspat parasita Kiara sa-l conduca pe fratele lui nou-venit in oras prin scoala in prima saptamana. Cei doi nu se inteleg deloc si isi fac unul altuia farse. Carlos devine instant interesul unei blonde fitoase si la petrecerea sa cunoaste o gramada de oameni dubiosi. In urmatoarea zi de scoala, in dulapul lui Carlos sunt gasite droguri si, ca acesta sa nu fie exmatriculat din scoala este nevoit sa stea la familia Kiarei, impreuna cu doctorul Westford, care este psihiatru. Incet-incet, Kiara incepe sa vada partea buna a lui Carlos si cei doi se indragostesc fara speranta, doar ca problemele din viata lui Carlos nu ii lasa sa se bucure de iubire. Un roman demential care este la fel de plin de actiune si romanta ca si primul, desi avand o cu totul alta poveste si alte personaje superbe.
Legile atractiei a fost cu adevarat o carte buna. Nu stiu, cred ca nu am empatizat prea bine cu Kiara, nu ca as fi empatizat eu genial de mult cu Brittany, dar ceva din Kiara nu mi-a placut... nu stiu exact. Ideea e ca mi-a placut mai mult sa aud povestea din perspectiva lui Carlos.
Si viata celor doi e grea, dar, in Chimie perfecta totul era atat de.... serios. In Legile atractiei problemele au fost rezolvate mai usor, si nu e vorba ca nu ma bucur, dar mi-a placut mai mult (cu doar putin) volumul 1 :)

Citat:
Brandon: Atunci ce sport practici?
Carlos: Tangoul la orizontala.
Brandon: Dansul nu e tocmai un sport.
Carlos: Ba este, daca-l practic eu.
Alex: Carlos, trebuie sa vorbim ceva in particular. Ahora!
Brittany: Sa-mi spuneti cand termina cu cearta.
"Brandon isi intoarse spre tata ochii mair si nevinovati"
Brandon: Tati, tu stii sa dansezi tangoul la orizontala?
Reacții:

4 comentarii:

  1. Hmm..da ai dreptate volumul 1 a fost mai serios, dar Legile atractiei pe mine m-a surprins intocmai cu finalul ala fericit ataaat de rapid, si mai ales cu familia lui Dick..;)) care e foooarte ireala... in viata reala nu cred ca exista vreo asemenea familie.. acum ciat : "Mami, tati ce parere ati avea daca ati intra si ne-ati vedea sarutandune?" Felicitari ai facut o prezentare draguta! O sa ii fac si eu o recenzie in scurt timp..

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi mult :*
    Sa-mi dai si mie link cand scrii recenzia :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tangoul la orizontală? Foarte tare :))) Eu încă nu am citit volumul 1. Îl am în bibliotecă, dar a zis mama că vrea să îl răsfoiască mai întâi, ca să nu fie ,,prea educativ", şi de atunci tot îşi găseşte altceva de citit :)) Ador recenzia :D
    Ti pup :*

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte frumoasa povestea, sa stii. Este o carte pentru adolescenti si are un limbaj specific, ca doara despre copii e vorba, insa e si despre cum aparentele inseala si dragoste adevarata. Eu iti recomand cartea. E frumoasa si chiar merita.

    RăspundețiȘtergere