marți, 13 noiembrie 2012

Palavrageala de luni... martea :D

Si iata ca Iri nu are ce face in ora de TIC si se apuca sa scrie pe blog despre toate prostiile care-i vin in minte.
Am primit de la Ale, nu, nu a facut ea un gest nobil, ne-am comandat impreuna cu ocazia promotiei de pe Libris "The Immortal Rules" de Julie Kagawa... Adio ora de muzica, Hello holbat la coperta ca o ciudataa :)))
Mai sunt doar 2 zile pana cand o sa vedem in premiera primul Teaser Trailer al filmului "The Mortal Instruments:City of Bones". Daca sunteti careva din Cluj si ma vedeti urland si fugind ca nebuna... e OK :))
A, btw, duminca au fost European Music Awards si iubibila de taylor a luat 3 premii acasa. A inchis show-ul cu "We Are Never Ever Getting Back Together" care a sunat cam rau. Biata era racita si a si cantat, spre deosebire de jegu' ala de Justin Bieber care nici nu si-o aratat mutra la EMA! Huaaaa!
Si Lana o luat un premiu :D
Later edit de acasa:
Soooo, am gasit cevaaa :D
Va plaace?
Asa-i ca e iubibil? Asaaa-i :D
Azi la scoala am dat un test la afurisita aia de chimie de o fost mai greu ca teza, pentru numele lui Trompi! La fizica nu am facut absolut nimic. Profa: Probleme de-astea se dau la olimpiada... trec cateva minute "Vi se pare greu?" (Nooooo, ca suntem rude cu Eliza si Vasile toti - ei fiind minitehnicusii nostrii, masterminzii, aia destepti si simpatici :D) Si la TIC, profu ne spunea: "Fiti atenti ingerasi, dumneavoastra o sa va instalati Windowsu..... ai inteles pui de om?" (Nebuuunnn o_O) A, la istorie a fost genial: Avem clasa cu trecere comuna si ca sa intri la filo treci pe la noi prin clasa. Profu de la filo (zmeu zmeilor!) tinea usa deschisa si ne arunca priviri dubioase, ca profu de istorie lipsea.. :)). Eu "Unearthly" all the wayyy, desi ora urmatoare aveam test la chimie... naaa :)) da am stiut :D Si maineo sa tremur cel mai probabil la tabla ca s-ar putea sa ma asculte ;((
am o intrecare for you:
Cel mai dragut vanator de umbre:
A.) Jace Wayland      B.) Jem Carstairs   C.) Will Herondale
Pupici:

Reacții:

8 comentarii:

  1. Abia astept si eu trailer-ul:D Cel mai dragut vanator de umbre.. hmm.. Jace! sunt abia la prima carte din Dispozitive Infernale, dar cred ca tot il voi prefera pe Jace.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaaaaaa, I love you, Taylor <3
    Uh, nici mie nu-mi place de Justin Biber >.<
    Oh, ce prof de istorie ciudat O.o * nu ca al nostru ar fii mai sanatos, dar naaa :))*
    SI dintre cei 3 vanatori de umbre il aleg pe Jace *<3* fiindca nu am citit inca Dizpozitive Infernale, dar presimt ca tot IM o sa imi placa mai mult *intuitie feminina :))*

    RăspundețiȘtergere
  3. Haaaaa, o sa vedem noi. Ca nici in rupti capului nu l-as fi lasat pe Jace... si apoi vine "Printu mecanic" si BUM! Cassandra Clare isi bate joc de inima mea big time :)
    Profu de istorie: Ii greu testu?
    Noi: Da dom' profesor, noi nu am scris ce ne cereti la subiectul 3?"
    Profu:V-am zis eu odata
    Noi:bine acumaa
    Profu: Da asta e farmecul. Chestiile astea nu se gasesc nici pe internet!
    Noi: Minunat! =)) iti imaginezi :))
    @Allie: Da, vom vedea :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Rabdare si vedem *daca o sa-mi placa mai mult D.I., esti prima care afla*

    Eee, da` al nostru e si un pic smintit, stii?
    Profu: Domnisoara cat ai luat la test?
    Eu: 9 *happy dance*
    Profu: Foarte bine, iti trec 7.
    T.T Poker face
    S-a intamplat chiar ora trecuta. Ce naiba? Eu si inca vreo 4 colege am patit asta si avem de gand sa mergem toate la profu maine la ora sa-l intrebam de unde placerea asta de a ne da note mici >.<

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce..... frumos... in sensu WTF? Ihh, profii astia si hobbitu loor de semestru de 2 luni x_x o sa ne scoata peri albi. Succes maine! (presimt ca o sa ai nevoie)

    RăspundețiȘtergere
  6. Oooh, am avut nevoie. Dar nu ne-a marit la niciuna. Ne-a facut colet si ne-a expediat in banca >.< Da` am mai dat un test sapatamana trecuta si azi ne-a dat notele si am luat 9 *tot 9*. Diferenta e ca, macar de data asta mi l-a trecut asa cum e :))

    RăspundețiȘtergere