sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Programul celei mai tari batalii ever! (nu ca ne-am lauda!)

Mda, stiu, sunt nebuna, trebuia sa postez de ceva vreme, da ala cu degetu lui acuzator m-o batut la cap cu temele asa ca am reusit si eu sambata seara sa fac postul asta plin de adorabilitate. Uite cum sta treaba, luptele sunt:


Săptămâna unu
Jace Wayland vs. Patch Cipriano
(Instrumente mortale, Îngerul nopţii)

Săptămâna doi
Shane Collins vs. Christian Ozera
(Vampirii din Morganville, Academia Vampirilor)
Săptămâna trei
Adrian Ivashkov vs. Roman
(Academia vampirilor, Georgiana Kincaid)


Săptămâna patru
Zach Goode vs. Dimitri Belikov
(Fetele Gallagher, Academia vampirilor)

Săptămâna cinci
Eric vs. Damon Salvatore
(Vampirii Sudului, Jurnalele vampirilor)

Săptămâna şase
Will Herondale vs. Four
(Dispozitive infernale, Divergent)

Săptămâna şapte
Warner vs. James Stark
(Spulberă-mă, Casa nopţii)

Săptămâna opt
Daniel Grigori vs. Cristophe
(Damnare, Altfel de îngeri)

O sa va dam datele exacte cand le vom sti si noi. Aveti timp pana pe 1 decembrie sa va inscrieti pentru cate crush-uri doriti,m va lasam! Dar sa va bagati si pentru cei pe care i-ati propus voi si nu sunt chiar asa de sus in topul vostru sa nu ramana vreunul fara reprezentant.
Uite pana acum cum si ce:
Adrian Ivashkov -Anca, Ştefana Alexandra
Christian Ozera - Wild Rose
Dimitri Belikov -furelise
James Stark -Adry
Roman -
Patch Cipriano -EEmy
Damon Salvatore -Lu Luu, TheoRyaMarya
Shane Collins - Kubetty
Jace Wayland - Stefania, Wild Rose, 
Will Herondale -Lexy, Wild Rose
Daniel Grigori -
Eric -Sabryy
Four -welovethesimplelife
Zach Goode -
Cristophe - Wild Rose
Warner -cuddlybooks, Sabryy, 

Eu... ma bag pentru Christian, Christophe, Jace si Will. SUnt 4...e binee :)) Va incurajez sa va inscrieti! Cand va veni vremea sa postati va batem noi la cap! Puteti folosi orice, legat de carte. Descrierile, citatele preferate, scenele! Puteti lua un interviu, putei scrie un one-shot, puteti face fan-art-uri! Orice sa sa-l faceti pe X sa castige! Adunati voturi prin convingere si va roog nu va puneti prietenii sa voteze! Sa fie un meci corect si amuzant si o experienta placuta pentru toti!
Va salut si keep fangirling (cum fac eu pentru Tucker din Unearthly chiar acum!)
Reacții:

21 de comentarii:

  1. Oh, dar esti darnica rau de tot azi :)) 4 crush-uri? Eu nu m-am inscris fiindca 1.)Nu stiu pe care sa-l aleg si 2.)Sigur n-o sa-l pot prezenta la adevarata lui valoare >.<
    Ma tenteaza Unearthly :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai ma Verooo! Alege pe cine-ti spune inima si spune de ce il adori! Ai un blog super, scrii foarte frumos! O sa te descurci! Hai cu noiii :o3

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu la Damon Salvatore m-as baga, dar sunt in aceeasi saptamana, deci...

    Ma mai puneti si pe mine la Warner din Spulbera-ma, va rog? :d

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu vreau sa intru pentru Four, ma bagi si pe mine te roooog??:o3

    RăspundețiȘtergere
  5. Desigur >:D< Bun venit in arena, fetelor :>

    RăspundețiȘtergere
  6. A, btw, Rose, sa ne spui si tu pe cine vrei :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Şi eu :))
    Spusesem mai devreme că o fată avea voie să reprezinte mai mulţi crushes doar dacă nu aveau reprezentanţi. Lăsăm aşa? :3 Ca să ştiu şi eu unde mă bag :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai da. Adoca noi punem o mini-descriere: cartea, putin despre personaj si atat s fetele isi scriu postarile si noi punem un fragment si link catre postarile lor si apoi caasut de votare. Noi adunam toate postarile si facem un intro. Ele sunt intr-un fel reprezentante... Ai inteles ceva?

    RăspundețiȘtergere
  9. Sincer, eu nooo :)) Adica le iei pe toate si faci o mare salata din ele? :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Amham... ceva. Adica poti sa scrii orice vrei despre personaj asa in fel incat sa aduni voturi. Asta e. Toate fetele o sa faca o postare de genul si noi le adunam intr-una mare si punem linkuri catre postarile lor.... mai clar?

    RăspundețiȘtergere
  11. Daaaaa :)) Mi s-a aprins și mie beculețul <3

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, ştiam asta. Doar văzusem că te-ai înscris la 4 crushuri şi nu ştiam că avem voie la mai multe :3 Asta întrebam. Deci, schimbăm? Ca să se poată înscrie toată lumea la mai multe? Că pusesem înainte că se pot mai mulţi doar dacă nu ai reprezentanţi deja :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Aaaa. Asa eraaa... :) upsi... Pai tu ai fi de acord? Ca daca nu atunci lasam asa si o sa-l las pe un iubibil single :3

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu zic să ne alegem câte unul până la sfârşit, şi atunci vedem dacă mai avem loc să ne băgăm şi noi. Sărim pă eei :3
    ¤welovethesimplelife, ow, mulţumim :3 Aşa suntem noi de felul nostru :)) Bun veniit >:D<

    RăspundețiȘtergere
  15. Bine v-am gasit!;;) [scuzati intarzierea :D]

    RăspundețiȘtergere
  16. As vrea sa intru pentru Will Herondale , Jace Wayland si Eric.

    RăspundețiȘtergere
  17. Roseee! Pot sa-l iau eu pe Zach?? Am vazut ca nu e luat de nimeni... Stiu ca e cam tarziu, dar... Stii mi-e mila de el!:))) Te rooog!:o3

    RăspundețiȘtergere