duminică, 11 noiembrie 2012

Prostii si "Vocea Romaniei" (cu vocea lui Pavel Bartos)

Ce mai faceti? Eu am terminat (Halelujah!) de citit "Hex sau puterea farmecelor" si am pierdut vremea pe Facebook (mda, stiu, trist!) si am "investigat-o" pe concurenta mea preferata de la Vocea. O stiti pe Blama, nu?
Ei bine, ea are o Voce minunata si imi place mult de ea. Stiu ca multa lume se uita mai degraba la X Factor... eu va implooor sa va uitati si la Vocea. Este si umor, sunt piese bune si eu zic ca ar merita :D Plus ca, la ce voce are Dalma, tre sa o facem faimoasa, sa vina pe la Cluj in concert, ca eu vreau neaparat sa o vad.. si e din Brasov. De aici de-aproape :)

Un actor grabit
Reacții:

7 comentarii:

  1. Yay, si mie imi place mult Dalma <3 Stiu ca lucra la Divertis, inainte. Nu imi place X-factor. Adica, preselectiile chiar sunt amuzante, dar apoi totul devine sters si neah. Vocea Romaniei e mai... profi :>
    Si eu am inceput sa stau pe facebook. Nu ma mai recunosc :)) Adica, acum 3 zile nu suportam reteaua asta, si acum -.-

    RăspundețiȘtergere
  2. Uhhh, urasc X-factor. Toti care mi-au placut anul trecut si aveau cat de cat talent au fost eliminati si m-au enervat atat de tare, incat nici nu m-am mai uitat la finale.
    In schimb, iubesc Vocea Romaniei <3 Anul trecut as fii vrut sa castige fata aia de 16 ani, nu mai stiu cum o chema, dar era in echipa lui Brenciu, cu toate ca mi-a placut si castigatorul, Leonte parca il chema :-?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Rose: facebooku :)) ce ne face.. eu il "investigam" pe unu de la noi din scoala care seamana cu Evan Peters <3 pe langa Dalma (Yea, I'm a stalker :))
    @Vero: si acum vine momentul in care zic :Fratele meu o cunoaste pe Iuliana Puschilaaaa <3 Asa o chema. A fost si preferata mea. Castigatorul a fost si el fain... da nu-mni mai amintesc cum il chema :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Așaaaa, da, Iuliana Puschila, dâââââââ :)) Țin minte că lipsea de la ora de germană ca să vină la Vocea României :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Dă pagina. ACUM! =)) Fac crize aici, Iriii! :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Aah, ce nesimţită sunt, ţi-am dat abia acum add friend :D Diana sunt.

    RăspundețiȘtergere