duminică, 18 noiembrie 2012

Saga Amurg: Zori de zi - partea a || a - Film

Personaj principal: Bella Swan (Cullen?)
Personaj masculin principal: Edward Cullen?Jacob Black
Carte: Zori de zi
Autor: Stephenie Meyer
Nota: 5/5
Personaj preferat: Jake

Inainte sa cititi... nu pot sa scriu un review fara spoilere, asa ca mai bine nu cititi daca nu vreti sa aflati prea multe. Ce va pot spune: Merita! 100% merita! Mergeti sa-l vedeti!
Asaaa. Prima scena din film... exact cum mi-am imaginat-o. Asa perfecta! Am ras putin cand Edward tot zicea cat de frumoasa e Bella, cand Kristen arata exact la fel! :)) 
Asaaa, prima vanatoare a fost oarecum asa rapida, nu stiu mi s-a parut foarte scurta scena. Sa trecem peste: Jaaaaakeeee! Ok, recunosc sincer ca am fost surprinsa (si dezamagita) sa-l vad pe Taylor Lautner cu tricoul pe el :)) gluma proasta, ma rog! Oricum, Jacob in filmuu asta o fost briliant. Cand Bella s-o enervat pe el si l-o lovit eu ervam ceva in genu "De ceeee??????? Esti dilie Bella?!" Asa, Renesmee <3 E asa sweet! O fetita dulce ca o savarina. Mackenzie Foy e minunata si a surprins-o exact pe Nessie.. O, da, cand i-a zis Jake "Nessie" si Bella era parca o oala pe foc si clocotea. Si bietu Seth a fost ranit, ca-i ea... Si Edward statea acolo ca un tantalau si radea :|
Si apoi mai vedem scene din viata de vampir a Bellei si vine faza aia din trailer in care Alice scapa vaza si are viziunea. O da! De acolo incepe filmul! Sa nu uit, faza cand Jake se transforma in lup in faza lui Charlie... priceless! Toata sala murmura cand Taylor si-a dat jos camasa si apooooi se face mup, asa mare si impunator si se lasa la pamant in fata lui Charlie si scoate sunetul ala de catelus.. Renesmee, nu mi-l dai mie? A, si cand Charlie ii zice Bellei "Tocmai am vazut un copil pe care-l cunosc de cand s-a nascut transformandu-se intr-un caine imposibil de mare". Charile are in fiecare film o replica de genul asta care te face sa mori de ras :))
Vampirii din jurul lumii... minunat! Pe cei din clanul Denali ii stiam, pe restu am fost asa fericita sa-i vad. Amazoanele: Zafrina si cealalta.. am uitat cum o cheama, sunt briliante. Kate din Clanul Denali, si Garret sunt absolut brilianti. Benjamin, cel care controleaza elementele.... :3 SI la sfarsit, "Cineva a venit neinvitat" eu eram: Clar, ca numai romanii fac de-astea :)) Randul meu a izbucnit in ras.
Si ca sa ajung la ceea ce m-a socat cu totul: scena luptei. Stiam ca vine o lupta (Hii, stai! Am uitat sa va zic despre mine! ma rog, nu eu, eu, dar personajul cu numele meu. Irina! Cand o cede pe Nessie si crede ca e un copil Nemuritor, Bella striga "Irina?!" si eu sunt ceva in genul "Da?") dar nu ma asteptam la asa o lupta! Doamne! Martorii care i-a adunat familia Cullen ca sa dovedeasca Volturilor ca Ness nu e nemuritoare se aduna, vin Volturi si muzica, tam tam taaaam.. si isi dau jos glugile si se opreste muzica... asa stupid mi se pare. Oricum, am ras putin si apoi au tot boscorodit si in final, Alice vine cu dovada ca Nessie nu e un pericol si Aro ii ia mana, vede amintirile sale si Alice vede ca Aro nu isi va schimba decizia si isi ia mana dintr-a lui si se intoarce si ii izbeste un picior in gra si el zboara!!!!!! Ok, o iau razna, dar a fost asa bad-ass scena! Si poi cand o prind pe Alice si Carlisle si Aro se izbesc in aer si cad si il arata pe Aro si el tine in mana.... capul lui Carlisle... Am tipat aproape! Eram socata! Am inceput sa ma agat de ALe si ea plangea si eu"Nu mai plange!" si apoi il omoara pe Jasper si din nou! Lovitura dupa lovitura! Si poi Jane si Felix cred il omoara pe Seth si eu eam "NU! NU nu nununununununununununu!!! Nu Seth a meuuuu!" si apoi Benjamin creeaza o huda si cad volturii in ea si cade si Esm... si Leah! Cand am vazut-o pe Leah eram gata! Nu mai puteam vorbi! Si apoi aproape ca pica si Edward... eram "NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!" si apoi Alice o ia pe Dakota adica Jane de gat si o arunca in fata lui Sam care e lup si o face sachiute! Si in timpu asta Jake si Nessie fug si .... AAAHhhhhh!!! SI Bella si Edward il prind pe Aro sii ii smulg capul si ohh!!!! BUM! Mana lui Alice era inca in cea a lui Aro! Fusese doar o viziune!
Am rasuflat usurata! Am si avut un heart attack cand l-am vazut pe bietul de Seth si pe iubibila de Leah si Jasper si Esme si Carlisle... Vai!
In final a fost un colaj cu toti actoriii din toate filmele si pe coloana sonora "A Thousand Years" si cand a ajuns la Bella eram in lacrimi?
Twilight! <3
Reacții:

13 comentarii:

  1. Mamaaaa ce m-am speriat :)) Am crezut ca mor toate personajele alea si oooh, cam tocmai alea care imi plac. Deci jumatate de film e o viziune? :)) Ce idee au avut regizorii, sa fiu a naibii <3 Chiar ca epic, la ce sperietura am tras :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e jumatate de film, asa.. un sfert! Si-au batut joc de sentimentele noastre :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine macar ca nu i-a lasat morti, stii? =))
    Cu dark_eyes ce s-a intamplat ?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Vero: Eu muream de plans acolo, urland in palme in timp ce Jasper dadea ortu' popii... Cred ca am bocit cam jumatate de ora :) Serios, sa mergeti la film, pentru ca este unul dintre cele mai bune!

    RăspundețiȘtergere
  5. =)) Eu ma intrebam tu de ce nu postezi :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Vero: :)) Eu am grija de blog doar cand Iri e plecata. In rest am grija de blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eeh, eu încă n-am văzut nici partea 1, aşa că n-am citit recenzia. Daar, văd că v-a făcut să daţi apă la şoricei, deci asta înseamnă că e un film bun <3 Nu sunt mare fană Twilight, dar mor după Jasper şi sunt curioasă cum arată Bella Throne în rolul lui Renesmee :>

    RăspundețiȘtergere
  8. Rozo, Mackenzie Foy o joaca pe Nessi :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Cum se face ca nu sunt eu singura fana a la Jasper, haaa? :)) Dintre cei 3 -Edward, Jasper si Emmett- de el imi place cel mai mult. Si de Alice <3333

    RăspundețiȘtergere
  10. Hei, nu am zis ca nu imi place Jsper... doar ca pe Taylor il vedem mai des (fara tricou :D)

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu am fost niciodată o mare fană Twilight, însă sunt sigură că fanii au fost de-a dreptul încântaţi de Breaking Dawn.
    Îmi pare rău pentru Robert si Kristen, erau tare drăguţi împreună :(

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  12. Da :( Dar sa stii ca nu sunt nici eu chiar fan... dar filmul m-a socat :))

    RăspundețiȘtergere