miercuri, 28 noiembrie 2012

7 secrete!

Am primit-o de la Rose si e o leapsa asa iubibila ca ma simt obligata sa o fac azi, la ora noua seara,cand ar trebui sa fac duus :))
7 secrete de-ale mele... hmm

1. De cand sunt pitica si pana azi am saptamani in care nu sunt atenta la nimic si cant una dintre melodiile acestea: 12345 si pur si simplu traiam/traiesc in lumea lor! Disneyul este slabiciunea mea! Daca imi vine un cantec in minte de la unu dintre desene eu neaparat ma duc, il caut si ma uit la el. Las tot ce am de facut si intru in lumea mea preferata. Si la 18 ani probabil o sa ma uit la "Lion King" si "Aristocats". SI, mda, aveam o rochie cu Nala asa dragutaaa... si mama mi-o aruncat-o :(((

2. Am jucarii de plus... Multee! Dorm cu ele si au fiecare nume, poveste si vartsa... da, sunt nebuna, ma gandeam ca stiti deja :))
Nu e Mozart a mea, e o poza de pe net, da tot identice sunt :))

3. Anuta! Floarea mea care isi misca petalele si frunzele cu ajutorul luminii solare. E o plantuta din plastic asa draguta si o data se  "bucura" de soare si eu si frate-mio eram nervosi si eu am zis: Da mai taci odata Anuta!" si asa i-a ramas numele.

4. Cartile mele. Le tratez cu atata grija, zici ca sunt copilasii mei. Cand cineva imi atinge cartea ma incord si sunt gata sa fac si un back-flip, numa sa nu-mi raneasca puiul. Haya!

5. Vorbesc cu cartile (si imi raspund). Ok, asta e tare rau! Uneori cand sunt singura acasa si am terminat o carte buna, sau imi amintesc de alta buna sunt cam asa: "Hey, (insert character name here)!" La Tessa am replici speciale: Tessa, tu il iubesti pe Will... pe WILL!!!!"  Si imi raspun cam asa: "Da Jem?"

6. Sunt draguta cu toata lumea. Si uneori imi vine sa ma omor singura pentru asta! Unele persoane asa nu merita :(


7. Balonase! 
Lumea mea e plina de baloane de sapun! Daca nu ati facut niciodata un balonas de sapun... nu ati trait! E imperios necesara executarea imediata! Iribal le spuneam, chestiilor alora care faceau baloane... Le luam si ma invarteam cu batu ala cu cerc ca sa fac baloane in jurul meu :D


Mersi Rozo oentru leapsa, scuze ca nu am pus-o mai repede :)
Reacții:

4 comentarii:

  1. Ce secrete .. =)) M-am distrat copios la unele!
    La punctul 4 suntem identice! =))

    RăspundețiȘtergere
  2. 1,2,3,4,5,6,7 - IDEM :)) Toate mi se potrivesc manusa :))
    Tot timpul alt undeva, intr-o lume cu norisori si un mic Tarzan - cei drept, in ultima vreme l-am facut blond, dupa Jace :))
    Si eu am o floare din'aia de plastic cu ghiveci roz :D
    Noooo, nimeni nu se atinge de cartile mele :)) Mama stie ca mereu cand vrea sa se apuce de curatenie nu da praful si pe acolo - prefer sa iau un pamatuf d'ala stufos si sa mi le sterg eu; si n-o sa-ti vina sa crezi cat le bibilesc :)) Restul camerei e un dezastru; mama zice ca-s nebuna: cartile sunt PREA aranjate, iar camera PREA dezordonata. Hotaraste-te, mama. Ordine sau nu? Multumestete cu ce primesti, deocamdata :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu un dalmatian la feel :o3 De la Real. I-am pus numele Lacrima cand aveam 9 ani :>
    Mercic frumos c-ai luat leapsa <3 Inca 7 lucruri noi pe care le avem in comun :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca am multe in comun cu voi, nebunele mele preferate! Sa stiti ca daca am trai toate in acelasi oras, nu ar mai fi Londra cea mai tare :3

    RăspundețiȘtergere