sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Unearthly (Unearthly 1) de Cynthia Hand

Personaj principal: Clara Gardner
Personaj masculin principal: Christian Prescott/Tucker Avery
Nr. pagini: 432
Editura: Egmont
Personaj preferat: Clara

Am auzit de mult despre cartea asta si dintr-un impuls am luat-o de pe Libris cand era la reducere! Ma bucur ca mi-am ascultat impulsul! Cartea a fost absolut superba! Incepe putin ciudat, Clara introducandu-ne in lumea ei destul de rapid, si ne dezvaluie mai multe pe parcurs. Ea este un angel-blood (cum sa traduc eu asta ca sa nu sune dubios?) oricum, mama ei este Dimidius, adica tatal ei a fost inger si mama ei om, iar Clara este Quartarius, are doar un sfert din sange angelic. Fiecare angel-blood are un Scuop, un motiv pentru care s-a nascut pe acest pamant si trebuie sa-l indeplineasca. Al Clarei o duce pe ea, pe mama si pe fratele ei din California in tinulul montan al Jackson Hole, Wyoming. Viziunea e mereu aceeasi. Urca dealul, vede focul simte acea tristete apasatoare si vede un baiat. Sta itors spre flacari si le priveste; se intoarce incet spre ea si inatine sa-i vada fata, viziunea se sfarseste. 
Ajunsa la Liceul Jackson Hole, Clara il intalneste pe baiat. Numele lui este Christian Prescott, si ea trebuie sa faca tot ce-i sta in putinta pentru a se apropia de el... doar ca el are o iubita, si un anume cowboy ajunge la inima Clarei, desi nu ar trebui.
Nu mai dau detalii. Nu nu! Va las asa, ca poate faceti un serviciu vetii voastre si va luati si voi cartea :D Acumaaaa... Nu. Il. Suport. Pe. Christian. Nu imi place decat numele lui. E asaaaa.... sec. Parca e prea perfect, el cu dragutenia lui. Nu e interesant. 
Imi place prietena Clarei, Wendy, care e geamana lui Tucker! E asa dragutaa! O ador, si ea iubeste caii si vrea sa devina veterinar, ca si mine. Mi-a placut cum l-a prezentat pe Tucker: "Behold Tucker Avery!" Asa draguta a fost. 
SI de Tucker nici nu mai vorbesc. E un dulce si are niste idei nebune :))
Pana la urma, chestia cu SCopul Clarei se dovedeste muult mai complicata si cu greu m-am abtinut sa nu citesc (eram cu o zi inainte de teza la bio :D)
Va recomand sa va vindeti hainele si caciulile si sa va luati cartea asta :3

Citate: 
"And" Kay said as her final touch "Christian Prescott is my boyfriend"
I dislike her already
    - Clara & Kay - 

"I had a mortifying flash of Tucker standing in front of me wearing a big red bow and nothing else.
Happy Birthday, Clara."
     - Clara - 
Reacții:

3 comentarii:

  1. Sunt doua cuvinte pe coperta cartii care mi-au atras atentia: Richelle Mead <3 De obicei imi cumpar toate cartile despre care Richelle Mead a zis ca sunt bune :)) Probabil o sa-mi iau ebook-ul zilele astea *am descoperit ca pot sa citesc pe telefon, yaay ^_^*

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa, ia-oooo!!!!! E ataat de dementiala!

    RăspundețiȘtergere
  3. Uuuuh, cred ca am s-o citesc si eu, dar inca ma chinui cu Bloodlines la capitolul engleza :))

    RăspundețiȘtergere