miercuri, 14 noiembrie 2012

Warm Bodies carte si film

Uite ca am ajuns si la cartile cu zombi (lasand la o parte Dearly Departed pe care o astept cu sufletul la gura... da, proasta exprimarea, scuze!) Ideea este ca am vazut trailerul filmului care ilustreaza aceasta carte si m-am indragostit pe loc de poveste. Sunt ciudata rau, sa nu va speriati. Uite descrierea si trailer-ul filmului:
R este un tanar care are o criza existentiala - e mort. Un zombi mai exact. Isi duce existenta intr-o America distrusa de razboi, prabusire sociala si foamea nebuneasca a camarazilor sai nemorti, dar el isi doreste ceva mai mult decat carne si creier. Nu are identitate, nu are amintiri. Dar are vise.
Dupa ce vede amintirile unui baiat in timp ce mananca.... mda, v-ati prins, R ia o decizie care este inceputul unei relatii ciudate, tensionate si iubibile (ok, asta e de la mine) cu iubita victimei. Julie este o explozie de culoare in peisajul de altfel sterp care il inconjoara pe R. Decizia de a o proteja il va transforma nu numai pe R ci si pe Dead, amicul lui si toata lumea lor moarta.
Amuzanta, infricosatoare si ciudata, o poveste despre ce inseamna sa fii mort, viu si linia subtire ditre ele.
Traileeer :D

Reacții:

7 comentarii:

  1. Si mie imi place mult trailer-ul <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa fi mort, dar totusi un pic nemort :)) Ce combinatie :)) Cred ca am sa ma uit la film peste cateva zile ^.^

    RăspundețiȘtergere
  3. @Sabryy: :3
    @Vero: Veroo, asa-i ca nu te-ai uitat la data cand apare?

    RăspundețiȘtergere
  4. Daaa, ai dreptate, nu m-am uitat :) Am obiceiul de a sarii peste sfarsituri :D

    RăspundețiȘtergere
  5. grr, 2013. pana atunci ajungem si noi ca aia! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Si o sa ne petrecem ultima zi la scoala :(( ce pierdere uriasa :(( Stai linistita, Vero, si eu fac asa la Vampire Diaries, la promo-uri si ma trezesc vineri ca nu-i niciun episod... "apare saptamana viitoare" Aaaa, acum totul are seens :))

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) Si eu am inceput sa ma uit la serial, da` n-am ajuns inca decat la episodul 5:))

    RăspundețiȘtergere