joi, 15 noiembrie 2012

6 comentarii:

  1. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH! Sa vina odata 23 august!

    RăspundețiȘtergere
  2. AAAAAAAEEEEEEEIIIIIIIIIIIOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUU :)) Cand am vazut titlul s-a rasturant scaunul cu mine :)) M-am ridicat brusc si a cazut si eu dupa el, da` nu asta conteaza: E asdhgiau :X L-as vedea la nesfarsit <3333
    *revin mai incolo cu ceva sanatos*

    RăspundețiȘtergere
  3. O, pai asta e oarecum bine.. eu eram pe coridorul scolii si am fugit pana in cea mai apropiata clasa libera si de-acolo.... m-o gasit, ma rog, ne-o gasit doamna de serviciu aproape explodand de hiper fericire!@ :D E... briliant! Twilight is going down! Fast :3

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Am luat-o ranza rau de tot :)) Bine zis ,,To join the phenomen'' . E singurul trailer la care nu am mai sarit peste sfarsit ^.^

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci faptul ca trailerul s-a lansat cu o zi inaintea premierei Breaking Dawn 2 o sa le dauneze rau vampiristilor :)) E.. perfeeeeeeect <33 *pot sa leg fraze pentru ca au trecut 3 ore de cand l-am vazut. * OMG, vocea lui Jamieeee <3 Si accentul britanic. Si tot. Doamne, o sa mor pana in august :-w

    RăspundețiȘtergere
  6. Ideeeem <3 Haha, papa les vampires!

    RăspundețiȘtergere