miercuri, 12 decembrie 2012

Bloggeri sub lupa :)

Pentru ca o prietena buna de-a mea (Rose) m-a recomandat acestei campanii si am fost fericita sa particip, va la AICI link cu prima parte a interviului meu si mai jos ce-a de-a doua

7. Ai un articol preferat? Care?
De-al meu? Nu cred J

8. Cum ți s-a schimbat viața de când ești blogger?
Am mai multi prieteni din afara localitatii (Craiova, Constanta, Bucuresti, Suceava) si am cei mai tari sponsori din lume, editura Leda

9. Dintre toate realizările ca blogger de care ești cel mai mândru/ cea mai mândră?
De obtinerea sponsorizarii bineinteles :D inca mai ma intreb de ce m-au ales, insa nu ma las pe tanjeala, incerc sa fiu cat mai activa sa le demonstrez ca au facut bine ca m-au ales pe mine si ca au incredere in mine.

10. „Bloggeri sub lupă” ți se pare un proiect interesant?
Da! E o cale de a-mi cunoaste prietenii si cititorii mai bine, si alte persoane, bloguri si povesti.

11. Ce blog vrei să mai punem sub lupă?
Pe al prietenei mele, Alexandra. Alexandra’s Library

Si m-am gandit sa va spun de un proiect pe care-l am in minte, tot pentru a ne cunoaste mai bine. The Postcard Project este in baza un caiet mic cu linii pe care trebuie sa-l trimitem de la un blogger la altul si unde fiecare dintre noi va scrie ce doreste. Un mesaj, o dedicatie, o salutare, versuri, idei, poate sa lipeasca poze, sa ne recomande muzica, filme, carti... orice! E un bun mod de a ne cunoaste si mie mi-ar placea sa va bagati si voi. Ca un fel de jurnal de bloggeri, ca un forum numai ca noi comunicam prin posta.. sau un fel de oracol, ca o leapsa, doar mai interesant si mai... palpabil!
E momentan doar o idee, insa daca voi aveti idei si vreti sa facem chestia asta eu ma bag :)
Acum va las ca am de studiat misterele logicii :| super.
Reacții:

6 comentarii:

  1. Sună interesant! Faza cu oracolul! :)) Ar fi tare :-? Să circule prin poştă!! :)) Maxim de tare!! ^.^ Eu m-aş băga!! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Super <3 Daaa, vreau The Postcard Proooject :) Aș putea să încerc să fac eu coperta - nu prea cred c-o să-mi iasă :))
    Vezi că am postat la EW pe Wattpad și curând pun o poveste nouăăăă :) Mai vreau capitole la tiiiine >.<

    RăspundețiȘtergere
  3. Am citit azi in ora de infooo <3
    Ma bucur ca va place ideea :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ehh, cu ce-ți ocup eu orele de info :)) Sadică mai sunt *evil face* Pregăteștete pentru niște înjurături regale :)) Cu ce crezi că-mi ocup [i] eu [/i]orele de mate? Azi era cât p`aci să citeascăă și profa de mate un capitol din noua poveste :)) Vezi, înaintea voastră, ca exclusivitate :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici eu :)) Gata, am postat povestea nouă :D

    RăspundețiȘtergere