vineri, 21 decembrie 2012

Chesti, tresti si nominalizari!

Bun.. deci, ca sa nu ma mai nominalizeze lumea si la alte nebunii si sa raman cu cuvinte de multumrie pentru toti: Am fost nominalizata de ThoRyaMarya la very inspiring blogger! Iti multumesc din sufle, inseamna mult pentru mine <3Regulile constau in a multumi si a intoarce un astfel de premiu si persoanei care te-a nominalizat, apoi postati logoul premiului pe blogul vostru realizand o postare cu nominalizarea si nominalizati alte 15 bloguri care va inspira (sau mai putine daca aveti mai putine), anuntati-le cu privire la nominalizarile facute si apoi faceti cunoscute 7 lucruri despre voi.


Ma tenteaza sa pun melodia 7 Things :))
EI bine, am tot scris despre mine in ultima vreme. Nu va plictisiti sa auziti despre o adolescenta obsedata de mirosul cartlor si de niste creaturi dubioase care nu exista?
Nominalizarile mele sunt:

Walking on Letters, Love for Books, Alexandra's Library, Addicted to books (da, stiu ca ai facut postarea deja, Rose), The Book Lover si Noi 2 si un blog :3

Si a doua chestiuta Za Blog of za Year:

1. Selectează blogurile ce vor primi premiul Blogul Anului 2012.

2. Postează un articol în care nominalizezi blogurile respective (nu există un număr minim sau maxim admis) și acordă-le premiul.3. Include un link către această pagină: ‘Blog of the Year 2012′ Award –, menționînd regulile de față în postul tău – a nu se altera regulile sau banner-ul premiului!4. Anunță autorul fiecărui blog căruia îi acorzi premiul și împarte regulile cu aceștia5. Te poți alătura grupului Facebook creat pentru acest premiu – dă “like” pe pagina pe care o poți accesa aici (linkul de la punctul 3), putand astfel să îți împarți blogul cu o audiență mai largă6. Adaugă un link către blogul persoanei care ți-a înmânat premiul și încarcă banner-ul premiului pe blogul tău, continuând colecționarea stelelor (maximul este de 6)!

Eu am primit nominalizare de la Rose si de la Vero si de la Adry <3 cred/sper ca nu am uitat pe nimeni. Asaa, am 3 stelute:


Si la nominalizari:
Rose, Vero, Adry, Patty, Ale, Krisz si Alexya si Dee si Criss

Si mai am de zis ca... mi-e dor de Twilight! Nu ma bateti cu barosul.. dar imi lipseste! Efectiv gandul ca nu o sa-mi mai vad moaca de butoi a lui Kristen Stewart in alt film cu Patina cel stralucit ma doare! Si ascult Christina Perri - A Thousand Years in continuu :))
Va las sa sarbatoriti totusi :D

Reacții:

6 comentarii:

  1. OMG o.O No shit! :)) Eu ?!?! Inspiring blog?!?!?! YAY!!

    Şi de la mine ai primit Blog of za year :o3 Deci ai 3 steluţee!!! :o3 :*:*:*

    Mersi mult!! Nu ştiu de ce te inspir :)), dar fie ca tine!! :*:*

    Sfârşit al lumii fericit!!
    ps: ai grijă la karma!!

    RăspundețiȘtergere
  2. @ALe Criss: Facebookul asta :))
    @Adry, nici nu trebuie :)) eşti pur şi simplu tu :D Mersi ;3

    RăspundețiȘtergere
  3. Meriti premiul! :))
    Si da... Apocalypsa si Apocalypsu.. =)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga noastră Apocalypsa, îți mulțumesc de premiuuuuu :* Curând postez și eu de toate cele :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  5. Mamăă, mulţumesc mult de tot :* Obişnuieşte-te cu premiile :* >:D<
    Gata, m-am hotărât, mâine îmi descarc şi eu Breaking Dawn <3

    RăspundețiȘtergere