duminică, 9 decembrie 2012

Concurs de Craciun!

Avand in vedere ca la mine in curte e alb si ninsoarea e buna si nu se opreste, dau startul unui concurs! Cel mai mare concurs pe care l-a vazut blogul vreodata! Nu suntem 100 :( dar nu-i baaai
Am pregatit 6 pachete si fiecare va avea cerinte diferite pe care va trebui sa le indepliniti.
Uite premiile:

Pentru a castiga acest pachet trebuie sa imi trimiteti mail la adresa: bilcirina@yahoo.com cu o copmunere cu tema: Un Craciun vampiric!
Atentie!: Compunerea sa aiba minin 15 randuri, maxim 2 pagini, hai 3! Vreau sa fie o compunere cat mai frumoasa, mai originala. Puteti folosi si alte personaje supranaturale, insa as vrea sa va concentrati pe vampiri, avand in vedere subiectul celor 2 carti.


La fel ca la primul pachet, un mail pe adresa bilcirina@yahoo.com cu o compunere de minim 15 randuri cu tema:  Cosmarul de Craciun. Cartile acestea sunt +18 si romance, asa ca romance-ul e baza in compunerile voastre. Sa lasati scenele +18 in pace totusi, deoarece vreau sa afisez compunerile castigatoare pe blog. Avand in vedere ca si aceste carti au vampiri in ele, -uteti sa ii folositi. Am dat o tema diferita sa nu fie chiar la fel.


Avand in vedere ca premiile sunt carti "Magice" de la voi astept o compunere cu tema: Magia Craciunului. Va las mana libera in legatura cu creaturile folosite.


Asta e preferata mea. Un Craciun distopic. Cum ar arata Craciunul in viitor?


Aici nu prea am avut idei, asa ca am ales sa va dau o tema usoara:  Dar de Craciun! Scrieti despre un dar supranatural pe care la-ti vrea voi de Craciun, scrieti cum ati vrea sa il primiti... va descurcati voi :)


Si nu in ultimul rand: Un Craciun supranatural. Puteti sa scrieti despre un Craciun cum vreti voi, numai supranatural sa fie :))

Astept compunerile voastre pana pe 25 decembrie, in ziua Craciunului! In 27 am sa anunt castigatorii si cartile vi le voi trimite dupa anul nou! Atentie: aveti voie sa va inscrieti la 3 pachete maxim! In mail sa imi trimiteti GFK-ul sau numele, depinde cu care doriti sa fiti identificat... adica cum vreti sa va anunt, in cazul in care ati castigat.     Nu uitati:  9-25 decembrie!Concurs organizat cu ajutorul sponsorului meu mult iubit:

Update: Am vazut ca multa lume trimite compuneri doar pentru pachetele 1 si 2... deocamdata.. oricum, vreau sa va anunt ca data limita este 30 decembrie si o sa postez castigatorii (sper sa fie mai mult de 2-3) pe 3 ianuarie. Dupa aceea va trimit pachetele.

Spor la scris!


Reacții:

13 comentarii:

  1. Uhh, multumim de concurs! Intradevar sunt ceva carti! Treci pe la blog-ul meu, am facut si eu un concurs!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. putem trimite doua compuneri pentru doua pachete diferite?

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim pentru concurs! >:D<
    Ai primit mail-ul meu, da?

    RăspundețiȘtergere
  4. acum am vazut scuze deci ma inscriu si am sa trimit si eu zilele astea compunerile multumim frumos

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de draguut <3 Pot sa ma inscriu pentru toate pachetele? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @welovethesimplelife: sigur :D baaftaaa >:D<
    @Bia Bianca: Ok, suuucceeesss >:D<
    @Sabryy: Dada, acum citesc :)
    @Rose: Da, ca tu oi fii ceva extraterestru cu dubla personalitate Rozo... nu, doar 3, te descurci tu cu alesul..

    RăspundețiȘtergere
  7. Naaah, n-are cum sa fie Rose extraterestru cu 2 identitati, ala`i frati'miu :)) Sobolanu' ala se tot profileaza sa-l las la calculator, asa ca am sa scriu mai incolo compunerile. Mamaaa, dar nu stii ce am in minte :)) *deh, sa speram ca n-am sa uit:))* Hehehehe, evil merry Christmaaaaaaas!
    Btw, vrei sa te bag in toate neamurile de sperieti sau sa te tavalesti pe jos de ras? La prima varianta te baga frati'miu in boala numai cu ranjetu' :)) - ce m-as face eo` fara sursa mea de inspiratie? :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Hei! Sună tare tentant concurstul tău! Zilele astea o să primeşti şi de la mine o compunere sau poate 2, cine ştie! :))

    pupici

    ps: dacă vrei, şi la mine e un concurs cu swaguri şi ebook-uri :*

    RăspundețiȘtergere
  9. @Vero: Hiiii, atunci si tu esti de pe Marteee!!! :)) cum vrei, numai bune si faine sa fie >:D<
    @Adry <3: Vai vai, ma bag, cum sa nu :D astept compunerea, bafta! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Sounds good, I'm in! :) Dar trebuie sa le scriu mai inai. :)) interesante teme, nu m-am gandit niciodata la Craciun ca la un eveniment posibil negativ...dar imi voi da silinta. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Okay, am trimis compunerea cu Crăciunul distopic, sper să-ţi placă <3 I-o arăt şi doamnei de română, azi ;))

    RăspundețiȘtergere
  12. Am trimis si eu! L-ai primit? Craciun Distopic :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumim pentru concurs! Foarte frumos :D Succes tuturor!!

    RăspundețiȘtergere