duminică, 2 decembrie 2012

De Craciun

Miercuri vine Mos Nicolaee. In 3 saptamani vine Mos Craciun! Ce vreti sa primiti? In afara de volumul 4 din Instrumente mortale care il vreau cu disperare?
Eu vreau asa:
1. Sa se darame scolile.
2. Ninsoare cat incape
3. Sa fie Will Herondale real
4. Sa fie Jace Wayland real
5. Numere de Rachel Ward
6. Sa vina Taylor in romania
7. Sa ma alatur Neinfricarii
8. Blestemul lupilor de Andrea Cremer
9. Vreau un lantisor fain, dar hanar nu am cu ce. Ar fi acestea 2, da nu am atatia bani:
10. Albumul RED <3
11. Sa gasesc ceva pe care sa-l pun pe lista :)
Voi? Ce va doreste inimioara?
Aaam uitat, vreau duuuulciuuuuri :) (cu fata de SpongeBob)
Playlistul meu de sarbatori

Reacții:

5 comentarii:

  1. Uh! Craciun! Vreau acuum! :) Nu mai pot astepta. Ce vreau? Sa vina mai repede. Si poate niste chestiute... sau o conving pe mama sa imi ia blugii aia rosiii :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Stai stai stai... volumul 4 din INSTRUMENTE MORTALE?!?! Cand? Unde? O.o Cine nu l-ar vrea?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Alnca: Si eu vreau Craciunul! Pacat ca nu avem un dans, stii ca dansul ploiii sa vina mai repede :))
    @ALe Criss: Daa :) nu a aparut inca dar il vrreeeaaauuuu <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Ow, ce dăguuuţ :3 Postez şi eu acum listuca mea :o3
    Îmi place mult noul design al bloguleţului :X

    RăspundețiȘtergere