sâmbătă, 15 decembrie 2012

Editura Epica incepe cu o carte epica :))

Am auzit de editura aceasta si am gasit cartea asta care va aparea in ianuarie si mi-a placut tot la ea asa ca va las descrierea mai jos! Eu urez succes editurii Epica si la cat mai multe carti! A inceput super-bine!

2 fete + 3 băieţi + o casă - părinţi = 10 lucruri pe care April şi prietenii ei le-au făcut dar (cu siguranţă, poate, probabil), nu ar fi trebuit.

Dacă ar avea oportunitatea, ce adolescentă de şaisprezece ani nu ar profita de şansa de a se muta cu o prietenă şi de a trăi fără controlul părinţilor? Deşi poate "oportunitate" nu e chiar cuvântul potrivit, din moment ce April a trebuit să-i spună tatălui ei o mică minciună pentru a face acest lucru posibil. (a se vedea # 1: "Minţindu-ne părinţii"). Dar ea şi Vi, prietena şi colega de apartament, sunt în totalitate responsabile şi capabile să aibă grijă de ele înşeşi. Cum au ajuns "Să chiulească de la ore" (# 3), "Să organizeze o petrecere nebună" (# 8), "Să cumpere o cadă cu hidromasaj " (# 4), şi, um, "Să ascundă un fugar" (# 7), toate astea sunt un fel de mister pentru ele.

În această poveste amuzantă, Sarah Mlynowski submină pentru prima dată inima şi mintea unei fete pe cont propriu. Pentru a trece peste acest an, April va trebui să jongleze cu un triunghi amoros, să înveţe să-şi spele rufele şi să accepte faptul că lumea ei construită cu atenţie s-ar putea să se destrame…un 
lucru pe care nu trebuia să îl facă la acel moment.
Reacții:

5 comentarii:

  1. O carte epica la editura Epica :)) O carte artistica la editura Art... hai, ce mai urmeaza?

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm... o carte numita 3 la editura #? O carte despre sirene la triton?

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) SIncer mi se pare foarte amuzant numele editurii!P.S:Cartea pare interesantă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu ştiam editura asta până acum, arunc şi eu o priviree :D E editură nouă? Am gânduri malefice de publicare :))

    RăspundețiȘtergere