duminică, 2 decembrie 2012

I need you!

Iubitii mei bloggeri care urati la fel de mult ca mine 1D, vreau sa va rog cevaaaa! O colega de-a mea imi tot comenteaza ca "baietii" din 1D, daca pot fi numiti asa, sunt mai buni ca Taylor Swift. Vreau sa ma ajutati sa facem We Are Never Ever Getting Back Together best song! Sa le dam in gura, mai pe romaneste, copiilor alora! Vreti? V-am lasat linkul la postarea de dinainte, vi-l las si aici. Mergeti la Best Song si votati de cate ori vreeti, numai votati! Hai sa le aratam ca pot sa fie distruuusiii... o iau cam razna, scuzati-ma :)) E ada, doar o sugestie. Cred ca ar fi superb sa vad toate comentariile alea: Cum au putut sa piarda in fata ei??? Si noi vom raspunde: Pentru ca noi, swifties suntem mai tari ca voi, daa! :))
Ok, va las ca scriu recenzia de la Insurgent :3
Reacții:

3 comentarii:

  1. Deja am votat de o groaza de ori We are never getting back together . Hai Taylor! :X Apropo.. stii ca Taylor iese cu unu dintre baietii 1d nu ? =))

    RăspundețiȘtergere
  2. STAI..... ceeeeeee??????? I-au spalat creieruuul :((

    RăspundețiȘtergere
  3. Să moară 1D, să moarăăă >:) (Scuze, m-ai molipsit şi pe mine :)) )

    RăspundețiȘtergere