duminică, 2 decembrie 2012

Insurgent (Divergent 2) de Veronica Roth

Personaj principal: Beatrice (Tris) Prior
Personaj masculin principal: Tobias (Four) Eaton
Nr. pagini: 444
Editura: Leda
Nota: 5/5
Personaj preferat: Tris

Cateva spoilere despre volumul 1, daca nu ati citit e ok sa cititi recenzia, nu sunt majore plus ca va dadeati seama si singuri de ele.

Inca procesez minunatia ce a fost Insurgent! Nu cred ca a fost mai buna ca Divergent, dar in orice caz s-a ridicat la asteptarile mele si am termiant-o aproape intr-o zi. Mai aveam vreo 70 de pagini si am fost obligata sa ma culc.
Ce nu mi-a placut a fost ca lui Four tot Tobias ii spunea Tris. Eu vad cam asa lucrurile: Tobias este baiatul acela din Abnegatie care era nefericit, ca si Tris dealtfel si Four este tipul ala puternic, curajos, care a ales Neinfricarea, cum si Beatrice a devenit Tris. Nu prea imi place cum suna Tobias si cand are momentele lui cand e dur si un pic rau nu mi se pare ok. Daca ii spunea Four alta era povestea. 
Unul dintre personajele mele preferate este cam absent in carte si unu dintre personajele pe care le urasc este prea prezent.
Ce mi-a placut la nebunie si m-a determiant sa stau pana la 1 sa citesc?
Actiunea a fost bestiala, revelatiile ele nu prea multe m-au socat de-a dreptul si Tris a evoluat si a fost asa bad-ass! A avut de facut cateva alegeri ingrozitoare si a ales si a fost asa ge-ni-a-la! Absolut minunata! Categoric o eroina care s-ar putea bate pana si cu Rose Hathaway!
Si Uriah, Marlene si Lynn <3 ei au fost prieteni cu Tris, m-au facut sa rad, mai ales Uriah care este un dragut si daca nu supravietuieste fac urat!
Relatia lui Tris si Four scartaie ceva pe parcursul romanului, insa ei reusesc sa-si tina dragostea in viata! Tris a fos putin cruda si nu m-am putut identifica chiar tot timpul cu ea, insa si-a revenit si a fost din nou Tris Divergenta! Si Four m-a enervat putin, insa si-a bagat si el mintile in cap!
Povestea e unica si nu prea am cum sa fac un rezumat. Se intampla multe, se plange, se urla si se impusca si cumva in toata chestia asta, Christina reuseste sa-si salveze trusa de machiaj. O da, Christina va fi o bomba pe ecran cand va aparea filmul!
Multumesc LEDA pentru carte! A fost grozavaaa <3 Uite, va las mai jos mantra Neinfricatilor, e... :o3


We believe that cowardice is to blame for the world’s injustices. We believe that peace is hard-won, that sometimes it is necessary to fight for peace.
But more than that:
  • We believe that justice is more important than peace.
  • We believe in freedom from fear, in denying fear the power to influence our decisions.
  • We believe in ordinary acts of bravery, in the courage that drives one person to stand up for another.
  • We believe in acknowledging fear and the extent to which it rules us.
  • We believe in facing that fear no matter what the cost to our comfort, our happiness, or even our sanity.
  • We believe in shouting for those who can only whisper, in defending those who cannot defend themselves.
  • We believe, not just in bold words but in bold deeds to match them.
  • We believe that pain and death are better than cowardice and inaction because we believe in action.
  • We do not believe in living comfortable lives.
  • We do not believe that silence is useful.
  • We do not believe in good manners.
  • We do not believe in empty heads, empty mouths, or empty hands.
  • We do not believe that learning to master violence encourages unnecessary violence.
  • We do not believe that we should be allowed to stand idly by.
  • We do not believe that any other virtue is more important than bravery."
Reacții:

7 comentarii:

  1. Wow! Deja ai citit-o?! Eu abia mi-am luat-o si abia asept sa o incep...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai a venit marti si m-am abtinut sa nu o devorez (aveam tezee :()

    RăspundețiȘtergere
  3. Divergent e cartea mea preferată şi-o să mor dacă nu pun mână pe Insurgent măcar de Crăciun X.x Am citit recenzia cu o aşa setee <3 Spoiler! Dacă n-aţi citit Divergent, nu citiţi asta! Eu încă mai sunt şocată de când a murit Will. Era favoritul meu. Şi din prima mi-l imaginasem exaact ca Evan :c Aşa, Veronica, distruge tot! :(( Sper că n-o să fie şi volumul ăsta atât de breking (deşi sunt convinsă că e :)) )

    RăspundețiȘtergere
  4. My Gooood, parca citeai Frumosii :)) Cand ai trecut pe Insugent ? Oricum, abia astept sa citesc Divergent <3

    RăspundețiȘtergere
  5. @Allie: Te va lasa tablopu, iti garantez (zambet malefic)
    @Rose: O sa fie... aiii, o sa fieee, sa nu dai numa cu ea de pereti, nu merita
    @Vero: Pai am pus laba pe Insurgent si am citit-o cu viteza melcului pe steroizi si pe cand am intrat pe blog sa mai schimb poza era gata. Da acum m-am intors la Frumosii <3

    RăspundețiȘtergere
  6. A si Rose, verifica-ti mailuuuu... te rog :3

    RăspundețiȘtergere