sâmbătă, 1 decembrie 2012

La multi ani, romanii mei!

Cine se simte bine de ziua noastra? Eu tocmai am terminat de citit "Insurgent" si sunt inca in soc! Asaa, voi ce faceti? Imi e dor de voi... vreau sa fie iarasi vara sa pot sa postez cand vreau despre porcarii care sa va faca sa radeti, dar nu e... Nu-i bai! Vine Craciunul peste 3 saptamani si apoi parcii! Abia astept sa ningaaaaaa :3 iubesc zapada.
Hei, stiati ca a inceput votarea pentru People's Choice Awards? SI la Best Album, juniorii aia fara talent de la One Direction sunt nominalizati si nu si Taylor Swift... arrrrggggh!Am o ciuda in mine! Ii urasc efectiv pe copii aia pentru ca ei, care nu au niciun dram de talent primesc nominalizare si Taylor care-si scrie inca din 2008 piesele nu... Va las AICI link. Sa facem Hunger Games-ul sa fie best.. mai putin unde puteti vota cu HP si LOTR unde va sustin pentru oricare dintre cele de mai sus.
Uite, asa o iarna vreau.... sa nu mai megrem la scoalaaaaa.
Apropoooo, concurs de creatie, premii multe (cam 11 carti) va bagati
Reacții:

7 comentarii:

  1. dadadada...Si eu deabea astept Craciunul...=P~~.Si am exact aceiasi parere de 1 D(`X()Biata Taylor:(.Uuu 11 carti zici:. Suna awesome!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, lasă-mă, nici să n-aud de One Direction >.< Frate, au băgat droguri în mancaruruile fetelor de la mine de la școală sau care-i faza? Se mai apucă de fredonat și-n timpu' orei de sport, până se bagă toate și îți dai seama că auzindu-le cum cântă în cor aghhhh - coșmarul vieții mele înzecit >.<
    Loooogic că ne băgăm la concurs :)) Deh, ca să știi doar: oricunde se întâmplă ceva, trebuie să fiu și eu moț-cocoț la numărare, că altfel nu mă simt bine, deci nu-ți face griji - 1 participant ai sigur :))
    Când pui și tu decorații de Crăciuuuun? Haaaide, mă face să mă simt mai aproape de vacanță și de sărbători <3 Hihi, cine nu-l iubește pe Moșu'?

    RăspundețiȘtergere
  3. Daaa, vreau concurs de creaţie <3 Sigur mă bag :3 Ficţiune, te rooog :o3
    Cât vleau şi eu Insurgent :o3 Abia aştept recenzia.
    Nu-mi vine să cred că Taylor n-a primit nominalizare x.x Şi nici AHS n-a primiiit x.x Îmi vine să-mi dau cu capul de pereeeeţi.
    Şi Vero are dreptate, ar fi foarte drăguţ dacă ai pune şi tu decoraţiuni :3
    Credeam c-o să scriu un comentariu mai lung, dar sunt prea nervoasă acum :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Daaa, nu stiu exact cum sa pun sablonul, ca l-as pune :( Chiar ca bine zici.... si... cum sa nu primeasca AHS nominalizareee :| acuma sunt si mai nervoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Rose: Pastreaza-mi si mie un perete >.<

    RăspundețiȘtergere
  6. Te invităm să participi la Postările de iarna! :)
    http://www.love-for-books.blogspot.ro/2012/12/postarile-de-iarna.html

    RăspundețiȘtergere