sâmbătă, 29 decembrie 2012

O leapsa... de mult trebuia sa o fac, sorry

1. Sunt... viitoarea nevasta a lui Evan Peters :)
2. Aş vrea...  sa existe Patch?! Daa3. Păstrez.. .toate sarcasmele urate pe care as vrea sa i le arunc in fata profesoarei de logica.
4. Mi-aş dori... sa pot zbura. Fal fal
5. Nu-mi place... realitatea, scoala, matematica, logica... continui? Numele real al lui Four
6. Mă tem...ca lumea nu s-a terminat
7. Nu pot să înţeleg...fizica :|
8. Aud... Asta cand cineva vorbeste despre Will Herondale
9. Îmi pare rău...ca nu i-am spus mamei sa-mi aduca ceva de mancare :(
10. Puţini oameni...stiu ce gandesc eu in orele de mate (Ash & Meghan, Tucker si Clara <3)
11. Îmi place... sa cant, desi sunt o afoana desavarsita :3
12. Nu sunt... total nebuna. Am si eu momentele mele <3
13. Cânt...Highway to hell pe drumul spre scoala si Stairway to Heaven cand merg acasa :)
14. Joc teatru... cand ii spun profesoarei de romana ca ma bucur sa o vad. I am not saint, bitch!
15. Niciodată... nu am sa ma schimb pentru un baiat. 
16. Văd...prea multe poze fanmade cu Lily si Jamie
17. Rar... fac budinca... hmm, oare avem budinca? :3
18. Plâng...de nervi, de bucurie, de ciuda, de tristete... 
19. Am nevoie... de tineeeeeee <3
20. Ar trebui... sa dorm :))
Reacții:

6 comentarii:

  1. Ce s-a întâmplat cu "E perfect pentru mine, dar nu ţi-l iau"? =)) Zău aşa! :)))
    Eu n-am făcut niciodată budincă, deşi îmi place :))

    RăspundețiȘtergere
  2. UUUUUUU viitoarea nevastă a lui Evan,zici?Să şti că ai concurenţă [muhahaha].

    RăspundețiȘtergere
  3. @Rose: Detalii, detalii
    @Raisa: Facem spectacol: Mireasa pentru Evan Peters :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai, ma, Mireasa pentru Evan Peters fara mine si micul cosmar (Rose)? Rusinicaaaaa >.< :))
    Si #14 nu putea fi mai real :)) S-o vezi p'a mea, ce moaca de Mister Been face :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Stii ca ai scris Mister Bean gresit, nu? =))

    RăspundețiȘtergere
  6. Am apăsat greșit cu touch-u` de la tabletă, sorry :) Acum merg și eu să fac leapșa :D

    RăspundețiȘtergere