sâmbătă, 29 decembrie 2012

Postare fara vre-un motiv intemeiat

Ati avut vreodata senzatia ca vreti sa scrieti ceva, dar nu stiati exact despre ce si in concluzie nu stiati ce nume sa ii dati postarii respective? E foarte aiurea, pe bune!
Nu stiu nic acuma despre ce va fi postarea asta.. dar conteaza?
Uite ce am gasit pe Tumblr-ul lui Cassie:
Nu-i asa ca ar fi atat de badass daca asta ar fi coperta? E asa frumoasa. Presimt ca Dark Artifices va fi mindblowing. ID (nu ma bateti) imi place putin putin mai mult ca MI si nu e doar pentru ca ochii aia ai lui Will atat de albastrii ma baga in boala sau pentru ca motivul pentru care se poarta ca un idiot e asa heartbreaking, sau pentru ca Jem e asa dulce ca-mi creste glicemia cand il vad (citesc despre el) ci pentru ca atmosfera, actiunea, totul pare ceva mai misterios si are aura de steampunk pe care-am ajuns sa o ador.
Am dezvoltat o traitie de ceva timp incoace. In ultimele zile ale anului, ma uit la Lord Of The Rings. De rev ma uit la toate filmele Harry Potter si in primele zile ale anului ma uit la.. fiti gata... Titanic. Mda, ati citit bine, Titanic :) Anyway, voi ce traditii aveti?
Imi amintesc acum 2 ani am citit toata cartea "Tristeti de sucub" de revelion. O carte, o sticla de Cola/Sprite si o punga de napolitane cu ciocolata sunt combinatia de soc pentru noaptea anului nou.
Uite, vedeti ca am scris mult despre absolut nimic?!
Mi-e deja dor de Four. Si NU o sa-i spun Tobias de acum pana-n veci. Nu imi place numele ala. Cateva persoane (Ale) stiu de ce, si sa nu ma intrebati, ca nu va spun. Doar... urasc numele :|
Dar pe Four il ador cu toata inimioara mea si il vreauuu. De ce baietii astia nu sunt reali? Adica, autoarele astea cred ca au un comitet secret si se intalnesc si zic: "Hai sa scriem despre baieti frumosi care sunt atat de awesome sa abia fetele la ce visa si sa-si dea seama cat de ne-Jace sau ne-Patch sau ne-Ash sunt unii baieti". NU ne mai faceti asta :))
V-am spus de pasiunea mea pentru "Victorious"? EI bine, sunt fan mare al show-ului de pe Nickelodeon si am inceput sa ma uit la episoade in engleza. E mai amuzant asa. Plus ca la traducere se pierd multe faze hilare. 
Am inceput un serial nou. 2 Broke Girls. E o comedie super! Mori de ras. 2 fete, chelnerite vor sa-si deschida propria afacere cu briooose <3 E foarte amuzant :)
Si cat despre American Horror Story... sezonul 2 e atat de dezamagitor :( primele 2 episoade = super! Urmatoarele le-am vizionat numai asa, sa fie, ca sa stiu si eu cum se termina.
Asaa, nu am vazut ultimul episod din TVD... numa nu m-o lasat inima sa intrerup "Cele 2 turnuri" ca sa ma uit la cei 3 vampiri vesnic indragostiti... nu stiu, deja e cam monotot VD, asa mi se pare mie :| Dar, hey, Ian tot dragut e <3
Si va place The Cab? Mie imi plac cateva mai multe melodii de-ale lor <3 Intoxicated, Living Louder si Endlessly, astea pe langa Angel With a Shotgun <3
Ca tot suntem la muzica, eu sper ca o sa fie Haunted, de la Taylor pe coloana sonora a filmului TMI: City of Bones. Se potriveste sinistru de bine. Dar, ce melodie a lui taylor nu se potriveste macar unei carti? Sau persoane? Sau clipe?
Oricum, eu v-am colindat? Nu? Vai, pai e grav.
Leru, da leru-i ler!
Si pentru ca dau in mine amintirile, pentru o prietena super pe care o ador, pentru tine Floareee (O sa se supere ca ii zic Floare :)) Pentru tine, Flori

Reacții:

8 comentarii:

  1. 1. Coperta aia e asdfghjkl.
    2. Ciudat cum o postare fara motiv e asa lunga
    Eu tocmai am dat de Insurgent deci da... Four!! Si...da, cred ca asa gandesc autoarele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frate, deci nu sunt singura adeptă a anormalităților din noaptea de revelion :)) E bine de știut.
    Eu de obicei aștept să trag cu unchiul meu artificiile de la balcon, apoi ori merg și îl bat pe frati'miu la cap până îi vine să dea cu mine de toți pereții, ori mă joc la calculator. Bineeee, și îmi place să deschid eu șampania la miezul nopții :P
    Așaaa, ă sperăm că or să-mi ajungă orele alea ca să termin Bloodlines :))
    Și explicați-mi și mie, oameni buni, ce-i cu coperta aia. Adică autoarea -a apucat de încă o serie? Mie nu-mi pare rău, dar are și The Bane Chronicles și Infernal Devices și are de terminat volumul și șase din Mortal Instruments. E ocupată până peste cap.

    RăspundețiȘtergere
  3. "Poţi să faci un brad dintr-o scobitoare şi să-i pui un vârf un răsărit de soare" =)) Best colind ever. :))
    Coperta arată super, ca la toate cărţile lui Cassie <3 O să mor până apare. Cel puţin este şi despre Jaaaace, ceea ce mă face să mă urc pe pereţi de fericire :3 Şi eu cred c-o să fie mindblowing. Nici nu a apărut şi deja începe să mă obsedeze :))
    Şi eu am ritualuri de genul ăsta <3 De Crăciun mă uit tot timpul la Singur Acasă şi Harry Potter, iar de Revelion la orice film cu Adam Sandler care îmi pică în mână :)) Şi ajung să stau pe net până pleacă musafirii. Cred că o să încerc să citesc şi eu o carte revelionul ăsta, măcar să termin Tăcere.
    Mi-ai ciordit poza cu Divergent, cum ai îndrăznit =)) Eu m-am uitat decât la primul episod din sez2 AHS şi mi s-a părut mişto, nu ştiam că se strică aşa mult la restul episoadelor. Am vrut să mă uit şi la GG dar nu se încarcă şi mă enervează x.x Şi 2 Broke Girls sună bini di tăt.
    Regele Shaman forever <3 Să mai faci postări cu pălăvrăgrală, nici nu ştii ce-mi plac<33

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anca: Mda, e lunga, huh?!
    @Vero: Dar numai acum afli de Dark Artifices, Vero? SI Bane Chronicles a venit in plan dupa DA. Si Emma o sa fie asa badass :)
    @Rose: esti constienta de lungimea kilometrica a comentariului tau, nu? :))
    Da, si mie mi-e greu cu cartile care nu sunt Leda. Nu stiu de ce, la Litera mi se pare prea mult scris pe pagina si ma pierrrd :)
    Si Da, ti-am ciordit poza, ce-o sa-mi faci :P =))) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Rose: fierbe-o ca pe o tocăniță într-un cazan cu smoală încinsă, în timp ce dansezi ca băștinașii :)) Răzbunare că ți-a luat poza :P
    @ Iru: Dâââ, acum aflu, ce să-i faci, gândesc în reluare :)) Acum caut și eu pe goagle.

    RăspundețiȘtergere
  6. Tu cu cine tii? >:)) Cauta cauta, sa veezi :)

    RăspundețiȘtergere
  7. *fluierat nevinovat* Anonim - nu de alta, dar nu vreau să-mi iau bătaie de la nici una dintre voi :))
    Am căutat și oh, abia aștept. Perfect, o nouă obsesie. Vezi ce-mi faci tu mie, reao? :)) Eu nu înțeleg partea asta: ”Set against the glittering backdrop of present-day Los Angeles, the series follows Emma Carstairs, the fiercest warrior and most skilled young Shadowhunter since Jace Wayland , and Emma's sworn partner in arms, Julian Blackthorn.”
    Cum adică since Jace Wayland ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Adica de la Jace incoace. Jace o sa fie adult, Emma adolescenta :)

    RăspundețiȘtergere