joi, 27 decembrie 2012

Sarbatori fericite, blogosfera!

Sunt asaltata de compuneri de la voi, Multumesc si de cadouri si vizite, asa ca am intrat putin azi sa va urez si voua sarbatori fericite, desi am intarziat si s-au cam terminat sarbatorile =)) Am sa va spun multe, am de scris 2 recenzii si am de citit inca vreo 5 carti in aceasta vacanta. M-am apucat de "La jumatea drumului spre mormant" si vreau sa va spun ca e dementiala! Am primit de Craciun "Hobbitul" si abia astept sa-l citesc. Acum mi-a revenit obsesia cu LOTR si sunt la al doilea film. Oricum, nu prea am mult timp, trebuie sa fiu undeva peste 2 ore asa ca va las cu promotiile ledaice :)

Sarbatori fericite!

Reacții:

4 comentarii:

  1. Sărbători fericite, Iruuuule :*:*:* Iru = îți greșesc numele de fiecare dată când îl scriu :)) Nu știu cum reușesc, dar în loc de Iri scriu Iru. Sunt extraordinară. Așa că nu mă mai ștrangulez cu backspace-ul, așa cum scriu, așa las :)) Corectez câte un comentariu de 3-4 ori până scriu cum trebuie, ce naiba?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sărbători fericite, ciorăpeeeel!! :* :* (dacă tot ne-am apucat de dat porecle :)) ododo, ce-mi place cum sună ♡ Ciorăpeel. Ciorăpeel ♡).
    Ough, mai am două compuneri de trimis la concurs. O făcusem pe aia cu vampirii, dar m-am răzgândit în ultimul moment şi iar trebuie să mă apuc :)) Ai primit-o pe prima, daaa? :*
    Şi când punem a treia etapă BOTC, că întrebă fetiţele la mine pe blog de el :D
    Eşti osăăăm :* Să rămâi tot timpul aşa :* :*

    RăspundețiȘtergere
  3. @Vero: Iru... imi place :))
    @Raisa: Meersi >:D<
    @Rose: Dupa le an nou... sau luni, in 31 incepem? Cum vrei... Ciorapel, auzi la ea =))

    RăspundețiȘtergere