vineri, 28 decembrie 2012

So...

Dupa cum vedeti cu ochile am naparlit de globuri si beteala si m-am facut vector. Da, in limba romana, am schimbat aspectul blogului.
Sper ca va place, eu sunt indragostita de el <3
Cei care mi-ati trimis mail si nu v-am raspuns... mergeam catre Mordor.. da, inca ma uit la Lord Of The Rings, mai am 2 ore din "Return of The King" si apoi ma apuc de Harry Potter, toate toate cele 8 filme. Cum am facut si de revul trecut :D Oamenii normali merg la parciuri, eu ma uit la filme ca o fantasyholica ce sunt :)
A, si daca tot sunt la subiectul LOTR
O tu, Boromir =))
Voi unde plecati in aceasta iarna alba?
Despre Battle of the crushes, luam o pauza de sarbatori insa ne intoarcem curand :D
Reacții:

9 comentarii:

  1. Plecăm, nu plecăm, nici eu nu știu :))
    Ciuciu, să-l nai naiba de party :)) Nu stau eu să merg făcând hâc, hâc pe stradă și văzând două paturi în loc de unu.
    Abia aștept următoarele postări Battle of Crushes.
    Culmeeea, și eu mă gândeam să mă apuc de Lord of the rings, da' știi că am darul ăla special de a renunța înainte să mă apuc :)) M-am apucat de AHS în loc :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai, eu o sa plec la Predeal. Si sper sa prind ceva zapada. Vreau sa aduc suveniruuuri!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Vero: Your life is doomed :)) AHS e beton.. ma rog, sezonul 1... al doilea... sa zicem ca ma uit numai pentru Evan Peters :)
    @Lissa <3: Predeaaal! Frumooos :D Sper sa prinzi zapada

    RăspundețiȘtergere
  4. @Iru: Nu te pot contrazice :)) Și vezi că citatul ăla al lunii a devenit al secolului :)) Mi-a crescut și mie barba de când nu l-ai mai schimbat :)) Eu, sincer, îl iubesc, dar vreau ceva nou :*

    RăspundețiȘtergere
  5. @Veto: Mdaaaaaaa.... Stieu. O sa-l schimb.
    @Raisa: :3

    RăspundețiȘtergere
  6. Sau mai bine lasi simplu citatul blogului, fiindca e prea sweet si parca nu ma pot despartii de el :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu cred că fac noaptea albă pe calculator iarna asta :)) Deci tocmai Vero mi-a dat vestea şoc că vacanţa are 3 săptămâni şi am rămas O.o Sunt prea euforică acum :))
    Să fixăm BOTC pe 2 ianuarie, aşa? Ce zici? <3
    Iar eu m-am uitat la primul episod din al doilea sezon AHS acum puţin timp şi Gizăs, m-am săturat de homosexualii lor :)) Nu pot să facă nimic deceeent x.x Şi Bloody Face m-a speriat un pic :)) E mai înfricoşător ca sezonul 1, dar îmi e dor de mor de Violate :C

    RăspundețiȘtergere
  8. Haha,eşţi comică!:D
    Eu plec la mine în pat :)).Sincer,mie nu-mi prea place să plec de acasă.Prefer să stau să mă uit la un film,serial,sau să citesc o carte :).

    RăspundețiȘtergere