vineri, 14 decembrie 2012

6 comentarii:

  1. Chestiuţă. Doar ce mi-a dat şi Sarah un link cu melodia asta :)) Aveţi cam aceleaşi gusturi la muzică voi :3

    RăspundețiȘtergere
  2. O Doamne, ce iubesc melodia si videoclipul! Si parul lui Taylor e...superb!

    RăspundețiȘtergere
  3. God, fata asta are o voce al naibii de buna <3
    Ma simt mandra ca am mp3-ul plin de Taylor Swift :D Recunosc, ma obisnuisem cu look-ul ei de dinainte, dar acum imi place mult si asta :*

    RăspundețiȘtergere
  4. OF! :x Cat o iubesc pe fata asta... daca nu s-ar mai intalni cu ăla de la one direction... :-w
    Melodia este asdfghjkl!! :x

    RăspundețiȘtergere
  5. @Rose: Mintile luminate si jace-iste gandesc la fel :))
    @Ale: Stiuuu, e roz si e frumos si si eu vreau :D
    @Vero: Si al meu e. Stiu pe de rost fiecare cuvintel al fiecarei piese :)
    @Anca: Da lasa ca dupa ce se despart face o piesa gen WANEGBT foarte catchy sa se razbune! Toata planeta o sa cante despre cat de fraier e :))

    RăspundețiȘtergere