miercuri, 2 ianuarie 2013

Anime-urile mele :3

Ok, nu stiu ce mi-a venit, insa am inceput-o rau cu animeurile! Sunt nebuna dupa ele :D Am vrut sa va arat si voua la ce ma uit, poate va prinde si pe voi ceva si suntem obsedati impreuna :0

1.Fullmetal Alchemist:

Cine nu stie povestea asta super-geniala? Alchimia este o stiinta dubioasa, ceva in genul magiei, insa mai logic, practic, stiintific :) Si are un tabu: transmutatia umana. Ed si Al, doi frati din Reesembool au vrut sa-si readuca la viata mama decedata, iar Al si-a pierdut corpul, fiind legat de o armura goala si Ed avand un brat si un picior de metal. Ei devin Alchimisti ai statului si cerceteaza Piatra filozofala pentru a isi recapata corpurile :) E o poveste despre curaj si familie si este si amuzanta si trista si te face sa te gandesti serios la unele aspecte ale vietii si sa razi ca un nebun si sa te intrebe parintii daca te-ai imbatat :D

2. Uta no Prince-sama

Pentru iubitorii de muzica asta e super! Oricum e super :D Se treaduce Printul cantecului si este o poveste despre o fata pe nume Haruka Nanami care vrea sa devina compozitoare si despre sase baieti talentati care isi doresc sa cante muzica pe care o compune ea

3. Vampire Knight

Asta e un must-watch!!! Nu are decat 26 de episoade, 2 sezoane si il gasiti peste tot! VK e o genialitate de anime despre o fata pe nume Yuki care nu isi mai aminteste decat ca a fost salvata de vampirul Kaname la 5 ani, de un alt vampir care voia sa o ucida. Intre timp, tatal ei, foat vanator de vampir si directorul academiei Cross, unde studentii clasei de noapte sunt chiar vampirii, il aduce acasa pe Kiryu Zero, un copil al unei familii de vanatori de vampiri care au fost ucisi de un vampir sange-pur. Yuki e cam prostuta de felul ei, insa anime-ul este atat de bun! E o poveste bestiala, personaje super-tari si neaparat trebuie sa-l vedeti. E ordin. Daca nu il trimit pe Tate dupa voi (da,Rose, stiu ca tu ai fii incantata.) oricum, MUST-WATCH!!!

4. Romeo x Juliet

Absolut geniala povestea. E Romeo si Julieta numai ca mult mai diferita, mai cu actiune si Julieta se imbraca in baiat pana la varsta de 16 ani si se deghizeaza intr-un luptator care se bate pentru drepturile poporului. Romeo si Julieta, asta e un alt MUst-WATCH deoarece va va surprinde si pun pariu ca o sa va placa, desi are un sfarsit asemanator cu povestea originala :(




5. Chrono Crusade

Cea mai ciudata poveste dintre toate. Rosette este o calugarita care ucide demoni si este ajutata de... un demon :)) Chrono si Rosette au o legatura speciala si nimeni nu ii poate despartii. Cand ei o gasesc pe Azmaria, o tanara speciala care ar putea avea legatura cu fratele disparut al Rosettei, povestea celor 2 se complica ceva mai mult decat se asteptau ei.

Cam atat pentru acum... ma mai uit acum la Zombie-Loan, insa asta e cam sinistru si vreau sa il vad pe tot inainte sa il recomand uiva, ok :) sper ca va atrage cel putin unul dintre anime-uri, daca nu toate. Eu va garantez ca sunt absolut fenomenale si nu sunt foarte lungi niciunul. FMA e cel mai lung, are 64 de episoade, insa in rest toate sunt super-tari
Reacții:

14 comentarii:

  1. Girl, U No watch Bleach? Pune mana si uita-te la Bleach pentru ca e atat de EPIC!!! Vampire Knight pare interesant, Cred ca am sa ma uit si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. UITA_TEEEEE!!! Da, fangirl epicness :))
    Bleeeeaaaachhhh... Are n zilioane de episoade :) O sa incerc dar nu promit nimica :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaaai, ce păcat, am început să mă uit deja la VK, tot pentru că tu ai zis că e super. Şi eu chiar voiam să vină Tate după mine, viaţă crudăăăă x.x Ştiu Fullmetal Alchemist de mult timp şi e briliant. Acum mă uit la Fairytail, VK, Sword art online şi Inuyasha. Pe ăsta îl ştiu de când aveam 6 ani şi eram ofticată rău că era interzis copiilor sub 12, who's laughing now! >:) Să te uiţi şi tu, că-i genial :3

    RăspundețiȘtergere
  4. Am urmărit FMA, Vampire Knight, RomeoxJuliet și puțin din Chrono Crusade. Mă bucur să văd că îți plac. ♥
    Dacă ești amatoare de supranatural îți recomand și Death Note, sunt sigură că te va captiva de la primul episod. Oh, și încă un anime pe care îl îndrăgesc este Nana, nu e un anime de acțiune, ci e ceva mai slow, dar și acesta te prinde foarte tare. :X

    RăspundețiȘtergere
  5. @Rose: Inuyashaaaa <3 lovee :X Il stiu, l-am vazut toot :*
    @Ralu: Nana chiar vreau sa-l vad.. Death Note o sa-l incerc :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Iuuuu par aşa de interesante!Eu am urmărit FMA şi mi-a plăcut!:x

    RăspundețiȘtergere
  7. Le-am văzut pe toate, dar e bine că-ţi plac.
    Am câteva întrebări, dacă nu e problemă xD
    1. Kaname sau Zero din VK?
    2. Ce băiat din Uta no prince sama?

    Şi atât. Romeo x Juliet şi Chrono Crusade sunt super pentru inimile noastre de fete.

    RăspundețiȘtergere
  8. Zero.... Zeroooo <3 <3 <3 Mda, deci, Zero si din Uta no Prince Sama imi place roscatul... Itoki, nu?! :3
    Da, Amandoua mi-au adus lacrimi in ochi :o3

    RăspundețiȘtergere
  9. Code Geass! Trebuie sa fie acolo! Uita-te!!! Mie din Vampire Knight imi place Aidou :)) ii las pe cei cu Zero si Kaname sa se bata, daca mi-l dau mie pe Aidou si am uitat baietii din Uta no prince sama :( sa cauti Special A,dragut, si mai e Kaichou wa maid sama care e absolut minunat! Usui e draguuuuuut!

    RăspundețiȘtergere
  10. La Special A acuma tocmai ma uitam. Imi place foarte mult! O sa le caut si pe restul... mdea, Aidou :)) Dar eu o sa lupt pentru Zero always :D

    RăspundețiȘtergere
  11. W-wa-wow! Le-am vazut pe aproximativ toate,atat doar ca l-am uitat pe Uta no prince-sama sa il vizionez,dar probabil cand o sa termin cu Naruto si Bleach am sa ma apuc si de el. Ce ti-as recomanda? Frate, sunt multe care mi-au placut,dar poti sa incerci Beelzebub, n-are multe episoade,vro 64 parca, dar cu siguranta te prinde anime-ul asta, m-ai poti incerca si Kuroshitsuji, apropo :astea doua sunt cu demoni :D. Ti-as mai putea recomanda Guilty Crown, e ceva distopic, si Blood+ sau Hellsing ( asta e MUST SEE). Si daca iti plac si anime-urile nu tocmai de lupta si sange, intradevar poti urmari Nana dar si Lovely Complex( si asta mi-a placut foarte mult, ca de altfel toate :D)

    RăspundețiȘtergere
  12. LoveCom l-am vazut! Mi-a placut foarte mult. Am vazut ceva din Blood+ si mi s-a parut gainut. Nana neaparat vreau sa-l vad :)

    RăspundețiȘtergere
  13. imi vine sa ii strang de gat pe astia de la cablu:(( mi-au scos MINIMAX-ul...nu ca mi-ar fi pasat,dar dupa ora 8 era Animax si ma mai uitam si eu la anime-uri...
    Nana iti recomand sa te uit...mie una mi-a placut<3 si l-am vazut de vreo 4 ori!
    mie personal mi-a placut si Blood+ pentru ca l-am vazut de la inceput pana la final iar povestea chiar era interesanta...
    Romeo&Julieta...nu l-am vazut pe tot dar episoadele vizionate m-au atras;;)
    ce mi-a placut desi pare cam pentru copii mici este Kaleido Stage!!!(ce sa faci...in corpul meu inca mai traieste o fetita:p )
    din vampire knight am vazut tot asa cateva episoade si nu stiu toata povestea...pana la urma ea ramane cu Zero sau cu Kaname???sau moare la final???

    RăspundețiȘtergere