marți, 8 ianuarie 2013

Divortul!

Cum ajung eu sa-mi parasesc viitorul sot? Simplu, 2 cuvinte: Douglas Booth!
L-am vazut in Great Expectations si m-am indragostit de el plus ca este Will-ul perfect deci Robert Sheehan, ne despartim draga! Iiiii, willl alwaaaaaays loveeee yooooouuuuuuuuu :)) Asa, so, there you have it, noul meu sot joaca in "LOL" alaturi de Miley Cyrus. Am vazut trailerul... pe cine pacalesc, nu m-a interesat trailerul. Pe Miley o plac destul de mult ca sa vad un film cu ea, iar daca si Doggie joaca in film e chiar bestial SI mei joaca si Ashley Greene si Demi Moore. Fara alte introduceri:



Reacții:

6 comentarii:

  1. Știu filmul. Mie mi-a plăcut mult. Și Doug e.. asdfghjkl!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am încercat să mă uit cu Sărăţel la LOL. N-am rezistat să ne uităm până la capăt :)) Adică, ştii.. AHS.. fereastra... multe chestii de făcut :))
    Săracul Robert :o3

    RăspundețiȘtergere
  3. Maaaa, ce cruda esti! Asa il tradezi pe Robert, reaooooo :))
    N-am vazut LOL, dar stiu unde sa-ti dau cu tot cu subtitrare daca vrei, da' sa verific intai daca chiar e, ca ma cam lasa memoria :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Stai. Lol a aparut deja?? :O:O Nu prea am eu tangente cu Miley, dar am auzit ca a jucat bine in The last song, si imi place trailerul filmului :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anca: L-am vazut. L-am adorat :D
    @Rose: Mdaaaaa, stiu =))
    @Vero: Se descurca bine si fara mine, Robbie :)
    @furelise: In Last Song mi-a placut foarte mult si in LOL a fost foarte ok, mi-a placut mult filmul, eu zic ca merita sa-i dai o incercare :)

    RăspundețiȘtergere