vineri, 11 ianuarie 2013

From other countries (5)

Era si timpul, ei? :)

Touch of Frost de Jennifer Estep

Numele meu este Gwen Frost si merg la Academia Mythos, un loc plin de magie, mituri si soldati magicieni, unde pana si cel mai mare dintre tocilari stie cum sa lasa pe cineva fara cap cu ajutorul unei sabii si unde cel mai sexy baiat Spartan din scoala, Logan Quinn se intampla sa fie si cel mai mortal.
Insa in ultima vreme lucrurile au inceput sa fie ciudate, chiar si pentru Mythos. Mai intai fata cea rea, Jasmine Ashton a fost ucisa in Libraria Antichitatilor, apoi cineva a furat Bolul Lacrimilor, un artefact sacru care poate aduce al doilea razboi al haosului. Stiti voi, moarte, distrugeri si alte chestii foarte foarte rele. Astfel de intamplari sinistre caracterizeaza Academia noastra, insa eu sunt determinata sa aflu cu orice pret cine a ucis-o pe Jasmine, mai ales din cauza ca eu eram cea care trebuia sa moara.




The Faerie Ring de Kiki Hamilton

Anul este 1871 iar Tiki si familia sa de orfani au transformat cotloanele garii Charing Cross din centrul Londrei in casa lor. Singurul mod in care acesti copii pot supravietui este prin furt. Intr-o noapte de Decembire, Tiki fura un inel si declanseaza un lant de evenimente neprezavute care ar putea conduce la un razboi cu Zanele.
Inelul ii apartinea reginei Victoria si lega conducatorii Angliei de lumea Zanelor printe-un tratat de pace. Cu inelul disparut, un grup de zane rebele spera sa rupa tratatul cu magie neagra si sange. Sangele lui Tiki.
Fara ca Tiki sa stie este urmarita si protejata de Rieker, un hot de buzunare, insa plin de secrete. Tiki nu este nici ea ceea ce pare a fi. Simpla ei existenta il bantuie pe Printul Leopold, fiul reginei care e impins de curiozitate sa afle mai multe despre semnul care ii inconjoara incheietura fetei.
Print, cersetor si hot, cei 3 trebuie sa lucreze impreuna pentru a readuce pacea...

Airborne de Constance Sharper

Avery se stie dintotdeauna ca pe un magnet pentru probleme, insa chiar si ea e socata cand o ceva-harpie-infricosatoare de 2 metri se infiinteaza la usa ei. 
Acceptarea existentei unei rase mitologice pe care nu a crezut-o niciodata reala? Okay.
Aflarea fara voia ei intr-un conflict sangeros al harpiilor? Nu chiar atat de okay.
Sa trebuiasca sa se bazeze pe un baiat-harpie arogant care intra sub pielea ei? Ei, asta e ceva ce Avery nu e sigura ca poate sa indure.

Reacții:

7 comentarii:

  1. Imi plac toate, le stiu de mai de mult si mi-ar face o mare placere sa le citesc.
    Pacat ca imediat incepe scoala si s-a zis cu timpul meu liber :(.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa-i... sc.... nu pot scrie cuvantul, mi se viruseaza calculatorul :)) Dar mai avem putin (6 luni) si vine vacanta mare :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaagh, prima și ultima sunt MUST READ. Cum poți tu să descoperi toate minunățiile asteea?! Mai ales primaaaa :X

    RăspundețiȘtergere
  4. The Faerie Ring are o copertă bestială, dar cea mai drăguţă carte, ca subiect, mi se pare prima :o3 Mulţumim pentru traducere, Irinuş, mă enervează când văd descrieri în engleză pe toate blogurile :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @VerO; Un mic loc mare numit Goodreads :)
    @Raisa: Pai ce, va recomand eu carti nasoale vreodata? =))

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu multa placere,Rosie! Imi place sa le traduc :)

    RăspundețiȘtergere