sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Frumosii (Uratii 2) de Scott Westerfeld

Personaj principal: Tally Youngblood
Personaj masculin principal: Zane/David
Nr. pagini: 381
Editura: Leda
Nota: 3,5/5
Personaj preferat: Tally

Blestemul volumului 2 a ajuns si seria aceasta :( In primul volum, Tally si Shay m-au surprins si mi-au placut la nebunie aventurile lor si mi-a placut cum gandirea lui Tally s-a schimbat, cum a ajuns sa vada lumea frumoasa asa cum este ea. 
Stiam ca in acest volum 2 nu o voi gasi pe aceeasi Tally, insa nu ma gandeam ca o sa o regasesc pana la urma. Da, mi-am regasit eroina, puternica si independenta, insa actiunea volumului a decazut. In mare parte, acest volum este despre pregatiri care sunt cel mai afurisit de plictisitor lucru din lume. Sunt putin confuza. Tally a evolluat intr-un mod frumos insa nu mi-a placut deloc motivul pentru care a evoluat. Vorbesc in dodii pentru cine nu a citit cartea. Pai, sa zicem ca Shay si Tally nu mai sunt cele mai bune prietene pentru totdeauna si ca relatiile lui Tally nu mai sunt aceleasi la fel ca si gandurile sale.
Oricum, nu pot sa va spun despre actiune fara sa va dezvalui cateva chestii care ar fii mai bine sa le descoperiti singuri. Oricum, mi-a placut eroina mai mult ca actiunea. Tally se dovedeste a fii ceva senzational, cum spune gasca Infra :))
Miilioane de multumiri editurii Leda ca mi-au oferit sansa sa vad ce eroina minunata a devenit Tally :D
Reacții:

4 comentarii:

  1. Ow, mie sincer Urâții (seria) nu mi se pare deloc tentantă, mai ales că e vorba de cineva care vrea frumusețe, și îmi închipui că e vorba de cineva în genul Rowenei (din povestea mea) :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Tally vrea sa fie frumoasa pentru ca asa e invatata. Ca frumusetea e necesara si ca e buna. E o serie care te face sa reflectezi asupra problemei asteia cu frumusetea. Si e chiar faina, e drep, volumul 2 are cateva lipsuri dar e bun si el. Eu iti sugerez sa ti le iei dupa ce apar toate sa ai reducere sau daca apar is editie de chiosc better :D daca le vei vrea vreodata

    RăspundețiȘtergere
  3. I read it!Mie îmi place seria.Mai ales că mi se potriveşte de minune..:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca iti place! E chiar o serie buna :D

    RăspundețiȘtergere