miercuri, 2 ianuarie 2013

Gelozie (Altfel de Ingeri 3) de Lili St. Crow

Personaj principal: Dru Anderson
Personaj masculin principal: Graves/Christophe Reynard
Nr. pagini: 383
Editura: Leda
Nota: 4/5
Personaj preferat: Christophe

Volumul 3.... dupa ce volumul 2 ne lasa in coada de caras la fel ca primul, Dru si patrupedul ei nu atat de simpatic, Graves incearca sa supravietuiasca la Schola Prima, cea mai bad-ass academie pentru djhampiri si svetocha. Si ghiciti cine mai e aici? Corect, Regina fitelor, Anna, cealalta svetocha, care ii pune bete in roate lui Dru si moare de Gelozie pentru ca inima si corpul cu miros de placinta cu mere al lui Cristophe sunt rezervate lui Dru. In volumul acesta, actiunea e atat de inceata, ca in toate volumele dealtfel, dar asta numai pana cand apare Christophe. Christophe da tonul actiunii in seria aceasta. Cand e el absent, Dru doar incearca sa isi dea seama de ce simte pentru Graves care e un nesimtit si jumatate in acest volum, insa cand vine Chris, parca tot iadul se dezlantuie si bang! cartea devine awesome si o ierti pe autoare ca te-a facut sa-ti bagi ace in ochi 100 de pagini. Am citit cartea in engleza acum ceva timp si acum am recitit-o. Stiu ca prima data am ascultat numai Safe & Sound spre sfarsitul cartii si am plans putin. Aflam mai multe despre mama lui Dru, despre Anna insa nu aflam de unde Trompi vine Dru :|
Mi-a placut mult cartea, insa trebuie sa aveti rabdare cu ea, nu e tocmai usor sa citesti 100 de pagini cu actiunea pe nicaieri, insa nici nu poti trece peste cele 100 de pagini. Garda lui Dru e geniala. Baietii aia sunt multi si nu le mai tin minte numele tuturor, insa stiu ca mi-a placut mult de ei.
Punctele slabe ale cartii sunt destule, insa actiunea de final, ultimele 180 de pagini sunt asa bune ca pe mine ma conving sa dau nota 4 din cinci cartii asteia.
Ii multumesc editurii Leda pentru ca mi-a oferit sansa sa ma delectez cu un asa roman! Sunt nerabdatoare sa vad cum se va termina actiunea seriei, mai ales ca mai avem doar 2 volume... O sa imi lipseasca :(
Reacții:

9 comentarii:

  1. Waaa, eu nu m-am apucat încă de serie, dar na, sunt persoană importantă și sunt ocupată :)) Și am să adaug special un ”ciuciu”, il dedic lui Rose, na >.< :))
    Dru asta, pare că aduce un pic cu Rose Hathway...? Naaa, nimeni n-o să fie ca ea :o3

    RăspundețiȘtergere
  2. Fetiţă rea ce eşti :)) Dru e simpatică. Eu sincer am început seria doar că să dau de un personaj care seamănă cu Rose şi.. Dru e dură, dar nu seamănă aşa mult. Are glume seci, plus că nu e aşa impulsivă şi inteligentă. Rose i-ai fi tăbăcit pe toţi ăia de la şcoala de supranaturali. Dru stă şi suportă.
    Ai schimbat citatul lunii, în sfârşit :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Vero, citeste-ooo! E slow first da e buna. Si Rose normal ca e mai badass, Dru nu a invatat sa dea in gura de can era micuta. Rose se antreneaza de cand se stie, Dru stie cateva chestii si pentru o fata "normala" e chiar dura.
    Da, Rosie, am schimbat :)
    Raisa: Asa si trebuie =))

    RăspundețiȘtergere
  4. Au nume haioase :)
    p.s cand aflam castigatorii? :D sau am ratat eu ceva? :-? sper ca ai primit si de la mine compunerile (sunt insistenta rau :))))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu ești singură, Bia, eu fierb la foc mic :))

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu astept rezultatele! dar nu trebuia aseara sa fie anuntati castigatorii?? probabil ca e o decizie grea si noaptea a fost un sfetnic bun:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cătălina, probabil Iru a nostră a avut treabă cu pufuletele ei, Ara, săracu' cred că l-a smotocit până au zburat fulgii din el :)) Cel mai probabil curând se va întoarce cu voioșia ei obișnuităăă :o3

    RăspundețiȘtergere
  8. Gata gata gata, nu mi-am flocosit pufosenia, dar am avut ceva probleme cu ea si mnaaah... plus ca, dupa cum a zis Catalina, ditamai decizia pe capusorul meu :)

    RăspundețiȘtergere