duminică, 6 ianuarie 2013

Hoata de je!

Am furat o leapsaa, am furat o leaaapsaa :)) (cu vocea lui Bellatrix Lestrange cand zice:"I killed Sirius Black!")
De la Adry <3

1.  Care a fost prima persoană de pe Wattpad care ţi-a citit poveştile ?


Rose. Ea m-a inspirat sa scriu una dintre ele, dealtfel :)) Asa ca mersi chica :*

2. Care e mâncarea ta preferată ?

Cartofi la cuptor siiiiii, snitele de pui cu susan.... si branza Brie

3. Cum arată periuţa ta de dinţi ?

De ce? Intentionez sa imi rapesti periuta de dinti ca sa fiu si eu om normal si sa am carii? Nu te voi lasaaa, nuuuuuu! E Oral-B si e mov >:))

4. Brăţări din piele sau brăţări din noduri?

Ce bratari prefera Robbie Sheehan? Oricum, de-alea vreau :* Dar as alege noduri totusi :)

5. Care este cel mai ciudat lucru pe care l-ai cumpărat vreodată ?

Ieri am cumparat un calendar care are cate o vorba inteleapta pentru fiecare zi. Si mai e si Tate >:))

6. Ai vorbit vreodată cu străinii de pe omegle ?

Am vorbit cu strainii de pe strada, dar cu straini de pe omenustiuce... defaapt, waterfuck is that?!

7. Unde ai îngopa o comoară dacă nu ai vrea să fie găsită? 

La mine in camera, simplu :D Nimeni nu gaseste ce cauta la mine in camera :)) Mai putin mama. Ea gaseste orice, oriunde oricand :D

8. Care este personajul tău preferat - din toate cărţile citite- ?

Hmm, asta e o intrebare grea - Will Herondale - la care nu cred ca - Will Herondale - as putea sa raspund - Will Herondale - fara sa ma doara inima - Will Herondale - Will Herondale :D

9. Laptop, tabletă sau PC?

Pc :D

10. Ce cuvânt foloseşti cel mai des?

"No" desi nu e un cuvant, e un adverb, un verb, o interjectie, e ce vrei tu sa fie. E marca inregistrata Ardeal :D

11. Cât timp îţi ia să editezi o poză şi să îţi iasă cum îţi place?

That is a good question my friend. Vreo juma' de ora, 1 ora :D

12. Te-ai gândit vreodată la videoblogging ?

Scroll down please :D Mda, chiar o sa ma apuc :D

13. Care este primul lucru mov pe care îl vezi dacă te întorci cu spatele?

Will Herondale! Noo, defapt e coperta de la Iron fey 3 :)

14. Ce le-ai luat alor tăi de Crăciun ?

Trebuie sa le iei parintilor tai cadouri O_O... should have known that :) Da nu-i stres baaa :))

15. Dacă ai putea să faci un singur lucru toată viaţa ta de acum încolo, care ar fi?

Sa ascult All Too Well de la Taylor Swift sau sa citesc Divergent sau volumul 3 din Harry Potter :D Astea sunt 3 lucruri pe care le fac in fiecare an :))

16. Ce porţi acum ?

Un costum de latex negru ca omul de cauciuc din AHS?! Gloomesc, port haine normale de om normal :))

17. Cât îţi ia să ajungi la şcoală de acasă?

You NASA people again, what do you want from me?? I'll never give my books up! Never! My precious :))Dar in jur de 8-13 minute :)

18. Dacă ai avea un crocodil ce nume i-ai pune?

Seeemaaaaagoooolll :)

19. Care e genul tău de muzică preferat?

Nu e neaparat un gen. Taylor Swift e necesara in fiecare zi, e preferata mea si nu pot sa rezist fara sa o ascult o zi si mai imi place sa dau pe RockFM ca e faina muzica si ascult mult rocck clasic, niste pop (Bridgit Mendler e super) si trupa mea de rock preferata cre ca e Def Leppard :D

20. Spune primul adjectiv care îţi vine în minte despre anul 2012.

GREU!
Asaa, gata si leapsa asta, o pasez tuturor doritorilor si cui vrea sa ne impartaseasca aparenta periutei lor de dinti :))
Reacții:

4 comentarii:

  1. Whaaaat, la mine în dulap e cel mai sigur seif :)) Acum bagi ceva în el, peste două minute nu mai găsești. Numai căăă, e probabil ca nici tu și nici posibilul hoț să nu găsiți comoara. Eh, detalii :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-am spus eu că-ţi fac dacă îmi clachează messu ?! :)) You're so damm dead -.-

    plac răspunsurile!! :))
    mai ai una de la mine *ştiu că deja ştii* aşa că o aştept şi pe aceea! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai si de la mine o leapsa, nu mai tre sa o furi si sper sa o faci :-w :)) http://buburuzabia.blogspot.ro/2013/01/leapsa-celor-te-ai-gandit-vreodata.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu? :3 Oww, ce drăguţ :* :* Feeling proud :>

    RăspundețiȘtergere