marți, 29 ianuarie 2013

La jumatatea drumului spre mormant (Vanatoare nocturna 1) de Janiene Frost

Personaj principal: Catherine Crawfield
Personaj masculin principal: Bones
Nr. pagini: 478
Editura: Leda
Nota: 5+/5
Personaj preferat: Cat

Nu am mai atins asemenea capodopera de la volumul 5 din Georgina Kincaid. Multumesc din inima neuronului care i-a dat idee celui care a deci sa fiu sponsorizata ca am apucat sa citesc acest volum. Eroina mai dinamica si mai amuzanta nu am mai vazut de la Georgina herself si pot sa spun ca aveam disperata nevoie de o carte BUNA pe care sa nu o devorez pur si simplu. Ma incalzea pur si simplul gandul ca vin acasa si dupa ce imi termin temele citesc din carte.
Actiunea volumului se intinde pe mai multe pagini, nu sunt descrieri plictisitoare insa sunt descrieri destule cat sa iti dai seama cum arata personajele si (paranteza, comparam cu Fetele Gallagher unde habar n-am cum arata Cammie si ma gandeam ce tare ar fi ca Evan Peters sa fie Zach :D) nu pot sa spun ca m-am plictisit. Nu, Cat si iubibilul de Bones sunt un cuplu ciudat si sa vad cum evolueaza relatia lor de "afaceri" mi-a binecuvantat ochii. Sa va spun si despre ce e vorba? Intr-o noapte cu luna plina, Cat se transforma in vanator de vampiri si da gata un vampiroi mai putin norocos. Asta ii atrage atentia lui Bones, un vanator de vampiri el insusi, insa el face parte dintre cei cu colti. Uimita de ceea ce afla de la Bones, acesta la randul lui uimit de originile enigmatice ale fetei se decide sa accepte oferta vampirului de a-i fii partenera. In timp ce urmaresc un vampir periculos, ucigandu-i reteaua membru cu membru, intre Cat si Bones se infiripa o relatie cel putin interzisa. Mama lui Cat uraste de moarte vampirii, in urma experientelor sale anterioare si daca ar afla de ceea ce se petrece in sufletul fiicei sale lumea lui Cathy s-ar duce de rapa. La propriu.
O carte excelenta pentru cei putin mai... hmm, maturi. Dupa cum stiti este 18+ insa na, bine-nteles ca nu m-am putut abtine. V-o recomand din toata inima celor care sunt fani. E o lectura antrenanta si usoara, insa nu va recomand sa o cititi in locuri... hmm, publice :)
Mutumesc din nou Leda pentru aceasta oportunitate!
Reacții:

3 comentarii:

  1. Hooopa, nu insulta Fetele Gallagher de față cu mine că o încurci :)) Nuuu, nu Evan. În primul rând, Zach nu e blond, blondo :))
    O.o, așa tare țâ-i plăcu ție? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, nu insult, insa, dman, zi-mi si mie cum arata Cammie? Ca descrierea personajelor e... nu e :)) de-aia tot tineam minte ca Zach e blond, blondo :))
    Si da, mi-a placut grozav :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Păi eu mereu mi-am imaginat-o cum e pe copertă. Și autoarea a menționat că Zach are părul negru :P Și a mai zis parcă că toți Blackthorni au părul tuns periuță, dar nu-mi place. Mi-l închipui cu o claie scumpă de tot și neagră :o3 Imaginația la putereee! :))

    RăspundețiȘtergere