miercuri, 2 ianuarie 2013

La multi ani!!!

People of the Middle Earth, a new year is beggining! La multi ani 2013 <3 Anul asta sa fie cel mai tare, mai frumos si mai plin de carti pe care il veti avea! Vapup pe toti si pe toate si imi cer scuze ca abia azi in 2 va zic LA MULTI ANI! dar am avut un revelion genial cu o prietena de-a mea si abia azi apuc sa imi revin :)
Cum ati petrecut? V-a placut revul? Sper ca sunteti bine cu totii si nu uitati, azi incepem din nou luptele in Battle Of The Crushes.
Reacții:

2 comentarii:

  1. Am petrecut foarte bine, mai bine decat in ultimii ani de revelion, desi n-am avut parte de artificii din cauza ca a fost ceata. :))
    Aaa, inca ceva, sper ca ai primit si de la mine textele pentru concurs, ti le-am trimis acus doua-trei zile (cam la limita e drept) :)).

    RăspundețiȘtergere