duminică, 6 ianuarie 2013

Leapsa... again


Reguli:
1. Gândeşte-te la maxim 5 întrebări de tipul 'Te-ai gândit vreodată..'
2. Notează cele 5 întrebări şi exprimă-ţi opinia despre ele în câteva rânduri (opţional).
3. Trimite leapşa la 5 persoane sau mai multe.
4. Persoanele care au primit leapşa trebuie să răspundă la întrebările tale iar apoi să creeze alte 5 întrebări.

Sa inciepheeem :)

De la iubibila de Adry <3:

1. Te-ai gândit vreodată.... cum ar fi să poţi vedea viitorul ? Ai face-o sau ai lăsa viaţa să-şi urmeze cursul?

Not really. Azi e azi, maine e maine, o sa ajung si acolo candva asa ca de ce sa imi stric surpriza? :D sau poate as trage putintel cu ochisorul :))

2. Te-ai gândit vreodată.... cum ar fi să fie un singur anotimp? Care ai vrea să fie?

Mi-ar placea sa fie primavara vesnic. Ar fi minunat, insa iubesc si toamna, cu toate acele culori superbe, insa in toamna incepe scoala, macar in primavara avem speranta ca se termina imediat :))

3. Te-ai gândit vreodată.... că ai putea să pleci din ţară şi să nu mai revii?

Intotdeauna am sa revin. E casa mea, nu am sa o abandonez never ever ever... daca nu cumva ma ia Robbie de sotioara :))

4. Te-ai gândit vreodată.... cum ar fi dacă ai cunoaşte toţi bloggeri cu care eşti prieten?

Mi-ar placea asta! Am putea face o adunare anuala la Sibiuuu, pentru ca iubesc Sibiul :3 Desi nu ar suporta bietul atata awesomeness :D

5. Te-ai gândit vreodată.... ce-ar fi dacă mâine ai muri?

Da... dar nu prea mult. Daca e sa fie, stiu ca sunt fericita si ca idiotul de care imi place nu exista, asa ca e totul ok... stai, nu, Robbie exista... te iubesc Robbie Sheehaaaannn, insoara-te cu minee :*

Si de la BuburuzaBia:

1. Te-ai gandit vreodata ca ai mai trai pe pamant acum sute de ani?

Nope, nici nu am de gand, ar fi pretty awkward sa ma gandesc ca as fi putut purta o rochie de-aiai vaporoasa si nu blugi O_O

2. Te-ai gandit vreodata ca peste ani si ani vei fi celebru in domeniul tau si iti va parea rau pentru cum ai reactionat in tinerete?

Nu, nu chiar. Dar nu imi va parea niciodata rau pentru ce fac acum. Viata e una singura, daca nu o traiesc eu pentru mine cine sa o faca?

3. Te-ai gandit vreodata cum iti vei gasi sufletul pereche?

Every other day. Cum sa nu. Am sa ma duc la al 13 concert LaLa Band si Vlad va realiza ca ma iueste pe mine si ma va chema pe scena si imi va canta"Endlessly" de la The Cab... bine bine, nuu asa, da, m-am gandit si serios sper ca se va intampla la un concert. Mi se pare super-romantic.

4. Te-ai gandit vreodata cum va fi viata peste 50 de ani cand vei avea proprii tai copii si cunostintele din tinerete nu vor mai fii?

Incerc sa nu ma gandesc la viata mea de viitor. trecutul il pretuiesc, viitorul ma asteapta, o sa traiesc in prezent ca sa ajung sa aflu cum imi va fii viitorul.

5. Te-ai gandit vreodata cum ar fi sa pleci de acasa cu cat mai putine lucruri si sa faci o calatorie neplanificata in lume?

M-am gandit. Mi-ar placea sa fac asta, suna frumos, insa nu v-as putea abandona :*

Intrebarile mele: 

1. Te-ai gandit vreodata cum ar fi sa fi un unicorn?
2. Te-ai gandit vreodata cum ar fi sa joci in serialul tau preferat?
3. Te-ai gandit vreodata de ce animeurile au ochii asa imensi?
4. Te-ai gandit vreodata cum ar fi sa iti cunosti artistul/artista preferat/a?
5. Te-ai gandit vreodata ce face viitorul tau sot in acest moment?

Leapsa fuge la Vero, la Rose, la Raisa si la.... Anca >:)
Reacții:

6 comentarii:

  1. Pfoooa, încă una :)) Cred că numai azi am făcut rost de cât să fie... 5? Ați înnebunit cu toții, frate :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place intrebarea 5, pe care ai pus-o :)) Nu-l cunosc pe viitorul sot dar ma intreb ce face =))

    RăspundețiȘtergere
  3. Aoleeeuuu:)).O să am ce completa.Da' mersi frumos,mie îmi plac tare lepşele,deci nu mă deranjază:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Aici leapşa mea:
    http://newcomiclife.blogspot.ro/p/lepse.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Waa, Vero, nu te mai plange =))
    Mda, e ciudat cu viitorul sot :)
    Acuma o citesc, Raisa :*

    RăspundețiȘtergere