vineri, 25 ianuarie 2013

No fain...

Asa, azi nu prea am facut scoala. La engleza am avut de dat proba pe scoala si era de 3 ore. Am terminat in jumatate de ora dupa care am plimbat melcul prin scoala si mi-am descarcat melodii ca am gasit wireless fara parola. Ciu ciu banana, fraierilor, nu ne dati parola? Nu-i bai, va fraieresc eu altcumva! You will never change meee!
Am vrut sa scriu recenzia la "La jumatatea drumului spre mormant" azi insa nu prea am un mood de romance. Dupa ce ne-a batut la cap diriga cu prostia ei de haiku despre dragoste am zis ca nu mai vreau sa aud despre asta azi. Continuand, la scoala am plutit intr-o amorteala specifica zilei de vineri si acum vreau sa radeti putin cu mine, my friendz :D
Asa ca va las sa radeti despre chestia asta si dupa aceea va spun si voua care sunt ale mele :D

In AV: Cum trompi pronunti "dhampir"? Adica nu e vampir, e DHampir... dafuq?! Ok, asaaa :D 
In IM si/sau DI: Nu pot sa spun "Carstairs" fara sa ma dau cu capul de pereti. Adica are atatia de s si c si... ahhh =))
A, si mai e Maryse. Adica eu credeam ca se pronunta "Maris" dar pe undeva Luke ii spune lui Clary ca se pronunta Mei-ris... O-o... whaaa'?

In Twilight: niciodata nu i-m putut pronunta numele lui Carlisle... nu. nu, sorry, nu pot. SI mai e si Esme. Nu stiam daca e Esme. sau esmE adica pe care e cade accentu? :o3 Sunt confuza :)) 

Si din VM e Mirnyn (te rog sa=i fi scris cum trebui numele :o3) care e un fenomen... Ca tot vorbim de VM, o sa putrezesc aici de curiozitate pana apare cartea :))

Aa, vreau sa va rog ceva. Imi recomanda cineva ceva muzica buna. Nu Ed Sheeran, no offense, nu imi place in mod special. Si nu 1D sau de-astia ca nu-i suport... deloc. Parodiile numa imi plac :)) Ceva gen The Cab, Taylor, Coldplay, ceva nice. :o3
Reacții:

5 comentarii:

  1. Azi am ascultat continuu I kneew you were trouble, de la Taylor Swift :)) Știu fiecare cuvințeeeel :o3 Și ieri We are never ever getting back togheter. Mă întreb ce va fi mâine :))
    Păi, dhampir eu pronunț așa cum se scrie: d-h-a-m-p-i-r. E al nabii de greu, oricum :o3 Ăăă, și Carstairs are un singur C :)) Car-stairs. Mei-ris sună mișto, și mie mi-a rămas în cap la fel de atunci :) Carlisle se pronunța ”Căr-lail”. Fără „s” -uri și „a” se face „ă” și în fine, ai mai sus pe silabe :)) Și Esme se pronunță ”Is-mi” E ciudat, dar ca de obicei, „e”-ul devine „i”.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu citesc "dâhampir", "MEriz" şi "Mărnin" :))
    Un singur cuvânt, Irinuş: CHAT :-w
    Şii ai fost la olimpiada la română? <3
    O să te bat pentru că i-ai dezvăluit numele cu Jace *de faţă cu Jace* :)) Nebuna meaa <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Hihi,câtă dreptate ai.Nici eu nu sunt sigură cum se citeşte "dhampir" ,sau Carlisle.Ce mistere :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ah, mersi de lectiile e pronuntie fetelor :))
    @Bia: We will never know =))

    RăspundețiȘtergere
  5. astea da dileme..."carlisle" mereu l-am pocit...de fiecare data pronunt altfel...iar in legatura cu "dhampir" eu zic mai simplu "dampir"-mi se pare mai dragutz asa! :D

    RăspundețiȘtergere