miercuri, 2 ianuarie 2013

Palavrageala fara sens :)

Rose, cred ca esti in extaz :))
Asa, am o chestie de spus mai importanta asa ca nu e chiar fara sens palavrageala asta.
Legat de concursul de Craciun, azi si maine va citesc compunerile care sunt multe si ma bucur si maine pe la 20:00 o sa anunt fericitele castigatoare, 6 la numar si luni, 7 ianuarie va si trimit pachetele :)
So, s-a terminat cu lucrurile importante. Vreau sa va intreeeb ceva... va plac stickerele cu team-urile mele? Unele sunt si de la cartile in engleza pe care le citesc (Ex. Tucker si Will... celalat Will, ala din Firelight :) Si ca tot veni vorba de Firelight, ati vrea sa mai fac un concurs cu e-book-uri? Am ceva carticele dragute si as vrea sa mai fac un giveaway cu random, ca o multumire ca ne-am strans 100 de ciudatei.
Apropooo... voi o stiti pe Street Angel? Tipa este o artista geniala, face niste fan-art-uri cu IM si ID de innebunesti. Uite aici. Mie imi plac toate super-mult. Mai ales cele cu Tessa, Emma si Clary <3
Imi place sa stau pe DeviantArt, e un site foarte misto si poti gasi o gramada de artisti faini :) Acolo am dat eu peste leuta mea preferata din Lion King, Tama <3
Mi-am facut un top al celor mai bune carti ale anului dupa parerea mea. Uite
1. Printul mecanic
2. Insurgent
3. The Iron King
4. Spulbera-ma
5. Unearthly
6. Gelozie
7. Maximum Ride
8. Orasul de sticla
9. Vrajitor si Vrajitoare
10. Fetele Gallagher
Ei, asta a fost. Iron fey e una dintre cele mai frumoase serii citite de mine vreodata si nu pot sa cred ca se continua. Ce-i drept va fi din perspectiva fratelui lui Meghan, Ethan, insa tot e Iron fey <3
Azi m-am uitat ca o nebuna la Starstruck si m-am dat peste cap de fiecare data cand zambea Sterling Knight <3 Doamne, baiatul asta e asa un dulce ca mori. E un Tucker perfect <3 el sau Lucas Till, oricum seamana :) Si vreau sa vad cum arata So Random dupa ce a plecat Demi Lovita... Laveta... Lovato din Sonny With A Chance.
Asa-i ca e iubibila pieeesaaa :* Voua ce seriale Disney va placeau... pe vremea cand Disney-ul nu era to "Batausii Wasabi" si "Bona mea e un vampir" care sunt niste porcarii cat lumea?
Si sa stiti ca o sa ma apuc de recenzia la Gelozie. Phaa!
Reacții:

4 comentarii:

  1. Hmm,sincer mie îmi plăceau mai toate serialele :)).Adică toate erau destul e ok :) .Acum sunt numai banalităţi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Yaaaay, postărică <3
    Ce mă oftic că nu pot să fac rost de Prinţul Mecanic >.< Poate cu Insurgent o să am noroc la concurs, hehee :3 Apropo, abia aştept să văd şi celelalte compuneri <3 E un pic destrăbălată aia a mea cu Magia Crăciunului, sper că n-are nimic :))
    Mie chiar îmi plăcea Disney Channel, aşa cum era cu Zack şi Cody, La întâmplare şi toate desenele atunci când erau noutăţi. Acum le-au lungit, le-au stricat, au băgat o grămadă de porcării şi naaah. Mie chiar îmi plăcea mult de tot So Random, cu se tachinau Sonny şi Chad :-" Erau nişte scumpi. De când au ajuns împreună nu mi s-a mai părut drăguţ.
    Şiiii îmi e dor rău de Fox Kids >.< Vreau Viaţa cu Louie şi Copii de la 402 înapoi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Viata cu Louie Louie Louie.... "Ne distrugi familia!"

    RăspundețiȘtergere
  4. mie imi placea Jetix-ul...si Fox Kids(desi am prins decat putin din el)...atunci erau desene adevarate!

    RăspundețiȘtergere