miercuri, 16 ianuarie 2013

Printesa Mecanica - Descriere oficiala + inima mea se va sfarma in miliarde de bucatele mici ;((

Stati linistiti, o sa ma mai aveti pentru cateva luni, cam pana in martie cand o sa debuteze Printesa mecanica si inima mea va fi cam ca o bucata de svaiter, plina de gauri si moale si nefolositoare. Mda, e vorba de acea alegere imposibila pe care Tessa trebuie sa o faca.. si pentru cei care spun ca ea deja a ales... NO.
Fara alte introduceri, cu o traducere crappy facuta de mine si de prietenul meu, Google Translate:
And BTW e un mic SPOILER ALERT pentru cei care chiar nu vor sa stie nimic despre ce sa intampla in Printul Mecanic

Tessa Gray ar trebui sa fie fericita... nu sunt toae miresele fericite? Insa in vreme ce se pregateste pentru nunta sa cu Jem Carstairs, o panza intunecata se strange in jurul vanatorilor de umbre din Institutul Londrei. Un nou demon se trezeste, unul legat prin sange si secrete de Magistru, omul care planuieste sa ii nimiceasca pe nefilimi cu o armata de automate lipsite de mila. Are nevoie de inca un element pentru a isi indeplini planul.
Are nevoie de Tessa.
Tessa stie ca Axel Mortmain, Magistrul planuieste sa o rapeasca, insa nu stie nici cand nici unde va lovi el. Charlotte Branwell, conducatoarea Institutului de la Londra este disperata sa il gaseasca pe Magistru prima, iar cei doi baieti care impart inima Tessei ar face orice pentru a o salva. Si desi Tessa si Jem sunt acum logoditi si urmeaza sa se casatoreasca, iar Will stie ca ar trebui sa se forteze in a gasi pe altcineva caruia sa-i ofere iubirea lui, este mai indragostit ca niciodata de Tessa.
Ultimele cuvinte ale unui vanator de umbre muribund ar putea ascunde indiciul de care au nevoie Tessa si prietenii ei pentru a afla unde se ascunde Mortmain. Dar nefilimii din Londra nu pot sta singuri in fata acestui dusman si in tara lor de bastina, Idris, Conclavul se indoieste de teoriile lor privind sosirea lui Mortmain. Parasiti de cei care ar trebui sa fie aliatii lor, vanatorii de umbre se trezesc pierduti atunci cand Mortmain fura unicul lucru care il tine pe Jem in viata, medicamentul. Avandu-si parabatai-ul la un pas de moarte, ramane ca Will sa riste tot pentru a o salva pe femeia pe care o iubesc amandoi.
Pentru a-i castiga timp lui Will, vrajitorul Magnus Bane isi uneste fortele cu Henry Branwell in speranta de a creea un dispozitiv capabil sa il infranga pe Mortmain. In timp ce oamenii care o iubesc pe Tessa si incearca din rasputeri sa o salveze, pe ea si viitorul vanatorilor de umbre ce salajluieste impreuna cu ea, Tessa realizeaza a unica persoana care o poate salva este chiar ea insasi, deoarece, pe masura ce isi descopera natura adevarata descopera ca este mai puternica dcat si-ar fi imaginat vreodata posibil. Dar oare poate o singura fata, chiar si una capabila sa le comande ingerilor, infrunta o intreaga armata?

Pericole si tradari, secrete si magie si panglicile incurcate ale dragostei si pierderii se intalnesc in aceasta concluzie sfasietoare a trilogiei "Dispozitive infernale"
Reacții:

12 comentarii:

  1. Aghhh, te bat, Iruuleeee X_X Am citit din propria-mi prostie primele două propoziții din descriere (știi că nu puteam reezista)și wtf?! Nuntă cu Jem?! Damn it, acum mă apuc de Prințul Mecanic (sau după tema la fizică, în finee)

    RăspundețiȘtergere
  2. @vero: Ti-am zis ma Vero... vai, pui de strut ce esti! Hai, fugi si termina cartea!
    @Raisa: Asa ziceam si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar știai că n-am să pot rezistaaaaa :(( Și acum am citit-o și pe ultima, în trecere, și wtf, comandă îngerilor? E clar: nu mai trec pe blogul tău până nu termin Prințul Mecanic :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Vaai, astept sa apara cartea de cateva luni, de cand le-am terminat pe cele doua. Parca nu mai trece timpul odata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne genial....daca vrei poti sa participi la un concurs pe blogul meu http://yukiblack.wordpress.com/ sper sa partisipi

    RăspundețiȘtergere
  6. @Vero: Stiam, draga Vero, stiam :)
    @Allie: Asa zic si eu, pana o si traduce Leda ne smulgem parul din cap :))
    @yukiblack: A.. mersi, dar am deja cartile, le-am citit de mult, las pe altcineva sa le castige :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu eram un vânător de umbre fericit. N-am citit descrierea, că am mai făcut asta de câteva ori la nişte serii şi a fost o tâmpenie. Mi-am învăţat lecţia. Okay, trec eu frumuşel în jos şi îi citesc comentariul lui Vero.
    Nuuuuuuuuu, inocenţa meaaaa, ce mi-ai făcuuuuuuuut! :((

    RăspundețiȘtergere
  8. Verooo, i-ai distrus viata lui Rose, o sa ma termine ;((

    RăspundețiȘtergere
  9. eu am terminato acum o luna de citit si pot sa spun ca adevenit cartea mea preferata, m-am innecat in lacrimi sfarsitul este atat de dulceamarui,,,,, superb

    RăspundețiȘtergere