miercuri, 2 ianuarie 2013

Resolutions.

Pana la urma, de ce nu? Nu o sa le fac pe toate, insa va fi amuzant revelionul viitor sa vad ce-am facut si ce nu. Presimt ca lista cu ce nu am facut va fi mai lunga :)

In privinta blogului:

1. Spread the booklove. Sa imi adun mai multi ciudatei la armata, sa fim si noi la fel de awesome ca blogurile mari... sau, noi suntem un blog mare? :o3
2. Read more. Sa citesc mai mult si mai multe genuri. M-am lasat pe-o ureche in a 8a din cauza examenelor, dar vreau sa imi reiau activitatea.
3. As vrea sa fac o campanie de publicare in romania pentru seria Iron fey si poate si pentru Unearthly.
4. Alte sponsorizari, 1-2 acolo :)

In privinta persoanei mele proprii si nebune :)

1. Note bune! Am cam dat cu mucii in fasole si sper la bursa, dar in semestrul 2 vreau sa imi revin.
2. Sa slabesc cateva kilograme, neaparat, ca verisoara mea mai mare se marita si voi fi domnisoara de onoare :)
3. Un iubit? Poate? Sper.
4. Sa ajung la nationala la olimpiada la engleza.
5. Sa iau lectii de desen si de chitara :) Mai ales de chitara. Si de desen :))
6. Marry Robert Seehan (pentru ca Evan e al lui Rose, eu o sa ma rezum la iubirea mea, Robbie, aka Simon in COB si o sa auziiiti muuuulte despre el anul acesta :)

Apropo, Vero, te-ai uitat la Lord of The Rings? *obsessed fangirl look*
Vreau sa va arat ceva super-genial :D
Ganditi-va la cineva si raspundeti la intrebarile de aici. Poate fii oricine :D

Reacții:

8 comentarii:

  1. Ciuciu. M-am uitat la Nea Marin Miliardar, am ascultat muzica si am intrat pe chat. Am si uitat de LOTR :)) Dar promit sa ma uit in viata asta :)) Tu de ce n-ai intrat pe chat? :(
    Waaaa, do'nsoara de onoare? Bravoooo :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Vero, cer drepturi pe ciuciu :-w Zău aşa :))
    Aww, merci pentru Evan >.< Credeam că nu-l mai scot de la tine :)) Deci anulăm emisiunea, ce trist :C
    Contează pe mine pentru slăbiiit :-"
    Să ţi se îndeplinească toate dorinţele >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper să ţi se îndeplinească toate dorinţele!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc fetelor! Si voua sa vi se indeplineasca tot ce v-ati dorit! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. @Rose: Eu vorbesc cu ciuciu de când mă știu. Proastă că nu mi-am scos copyright, ca Strench :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Succes în îndeplinirea dorinţelor:)
    Am jucat şi eu jocul şi a ghicit :D

    RăspundețiȘtergere
  7. @Vero: Ciuciu banana e a meeeaaaa :))
    @Bia I: E chiar sinistru cum le ghiceste. Mda, si mie imi placeau cam toate :D

    RăspundețiȘtergere
  8. bafta in tot ce iti doresti...stiu ca vei reusi>:D<

    RăspundețiȘtergere