luni, 14 ianuarie 2013

Scoala pute!

Cred ca am rezumat totul cu titlul, huh? Pai nu a fost chiar atat de rau... pe cine vreau sa pacalesc, a fost groaznic ;(( Scoala pare ceva strain pentru mine. Am avut de spus un adjectiv, un substantiv si un verb care sa ne descrie vacanta: plictiseala, Rose&Adry, chatting. :3 cam rezuma vacanta mea... si scris. Am scris si pe Watt dar si la povestile pe care nu le-am publicat pe nicairei. Asa, la voi cum a fost?
Apropo, Evan Peters din scoala noastra m-a salutat astazi... *ecstasy*!

Click pe poza ca sa precomanzi "DOua adevaruri si o minciuna" cu 25%reducere si transport gratuit!

Reacții:

9 comentarii:

  1. Îmi place titlul. Glumesc? Ador titlul. Rezumă în două cuvinte starea mea de castravete. Și... serios? Și tu ai un Evan Peters în școală? Bine, eu am unul în clasă *blushing* dar se comportă ca un câine turbat. Așa că ... O.o

    RăspundețiȘtergere
  2. Awww, vacanța asta a fost atât de plină, că n-am făcut nimic :)) Tot ce pot spune se rezumă în trei cuvinte: Vacanța. De. Vară.

    RăspundețiȘtergere
  3. That's my name!!! woaaa o.O My nameee o.O
    Oh, drăguţo, măcar tu nu ai avut o ceartă fără cuvinte cu your bff :)) pardon, ex bff :o3

    Aşa că tu măcar ai un Evan Peters de vizionat :))

    kisses

    RăspundețiȘtergere
  4. De ce toată lumea are un Evan Peters în școală în afară de mine? Deja mă simt ofensatăăă!!!
    Oh, Jocul MInciunii *vreeeau*.
    Șiii... cum trebuie să te mituiesc să îmi dai id-ul tău? :o3 - acum m-am trezit când începe școala și o să intru din an în paște... tipic Anca :) -

    RăspundețiȘtergere
  5. Oh, scoala si societatea ne stimuleaza olfactiv fiarte bine, nu te speria e normal sa puta...sunt persoane din toate mediile sociale si cu toate interesele. :) Cand nu se potrivesc toate caracterele incepe sa miroasa :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Alexandra C: Baietii, marea majoritate sunt niste idioti, n-ai ce sa le faci!
    @Vero: Ca bine zici soro!
    Adry <3: Your namee :)) Hei, macar acum stii cine e si ca nu trebuie sa iti mai pierzi timpul :)
    @Anca: bilcirina@yahoo.com, e si rubrica de contact, Anca :*
    BuburuzaBia: :3 wise words :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Te-a salutaaaat, asfdgdrgharwe <33
    Lui Jace din şcoala noastră i-a mai crescut părul şi arată şi mai adorabiiil :o3 *blushing* Nu m-a salutat, nesimţitul. Mă rog, nici nu ne cunoaştem, dara asta contează mai puţin :))
    Anca, lasă că mai ai un pic până intrii la liceu şi cine ştie ce găseşti pe acolo :))
    Şii ai ore de dimineaţă? Ca să ştiu când te caut<3 *ştiu că te-am mai întrebat asta acum ceva timp, dar am uitat complet :))
    Kisses >:d< :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, Rosie, am de la 8 pana la 3 luni, mirecuri si vineri si pana la doua marti si joi! Cand nu am mate :)) Si mda, si azi m-a salutat! I feel like a damned motherf*ucker! Bithces, Evan knows mee :)) Asa, pai mda, de pe la 2:30 marti si joi si restu de pe la 3:30.. a, si de pe la 8 luni, mirecuri si joi am zummba/Steel tonic soo, atunci sunt plecata :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu poate fi asa groaznic, hei! :) Sunt sigura ca lucrurile vor deveni dragute si pentru tine :).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere