sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Titlu? Cine are nevoie de titlu?

Da, iar nu am inspiratie e titlu. Sue me! Pun pariu ca acum va ganditi: Daca nu ai inspiratie nici pentru titlu de ce naiba faci o postare, Rina? Pai here goes... tocmai am vazut filmul Hannah Montana si am ras foarte mult. Era atata de stupid de amuzant ca nu m-am putut abtine :))
Si Lucas Till e asa un dragut! Daca l-ar juca pe Four... hmm, nu m-ar deranja, insa eu il vad pe Four mai dur si Lucas e Tuckerul perfect (Unearthly(.
Si inca un motiv sinistru pentru care am facut acest post, am gasit o idee de tatuaj. Daca sunteti noi aici, o sa va anunt ca am o obsesie nesanatoasa cu tipii astia. Asa ca nu o sa va surprinda ceea ce o sa vedeti in continuare:
Rose, nu ti-am ciordit imaginea... sau poate a, insa am un motiv! Asta vreau sa fie tatuajul meu. E perfect! Are pasarile, ca ale lui Tris in Divergent si are si "Hakuna matata" care "it means no worries, for the rest of your days!" E atat de eu ca nici nu pot sa va explic. Multumesc din inima Rosie ca ai pus imaginea asta! Mi-ai salvat viata :D Acuma mai trebuie doar sa hotarasc une. :)) Noaptea asta nu dooooooorm... pana se face 12 si ma plictisesc si merg la culcare :)
Sunt asa un harciog trist. Nu mai vreau scoala, nu mai vreau sa ma duc in fiecare zi in locul ala sa vad aceleasi fete plictisite ale profesorilor care nu dau doi bani sau pe iubita tipului de care imi place cu parul ei ca o matura de imi vine sa ma dau cu capu de pereti dupa care imi trece si imi vine sa o dau pe ea cu capul de pereti. Sau pe tipul de care imi place just existing with his not so beautiful frog... stiu, ar trebui sa fie Frog Princess.... ea e doar o broasca... scuze broastelor!
Aaaam sa va marturisesc cevaaa. ceva ce o sa o sperie pe Rose :) Iubesc vacile! a, ati citit bine, nu, nu am fumat nimic.... dar sunt atat de draguuuuteeee! Si pot fi cele mai blande animale din lume, insa si cele mai periculoase, daca le tragi prea tare de ufer. Ati muls vreodata o vaca? Eu da :D a fost o experienta ciudata, eram mai mica si era o noapte de aceea calda de vara, becul era aprins in grajd si mirosea a fan... as fi putut dormi acolo daca m-ar fi lasat bunica. oricum, eram cu verisorii mei si am strans si eu doi stropi de laptic in galeata. A fost asa bun laptele ala :D Si dupa aceea ne-au lasat sa mangaiem vacutaaa <3 A stat asa cumintica. I-am at si ceva de papa, atunci m-am decis ca iubesc vacile, insa de mult nu am mai vazut una. Imi plac si caprele mult, insa oile nu. Nu vin la mangaiat si sunt proaste :) Tocmai am insultat o intreaga specie pe baza unei turme de nebune... ei, asta e, asa e construit omul. Sa judece =))
Reacții:

13 comentarii:

  1. Măăăă, acum Rosie când o să vadă poza aia cu vaca o să trântească mouse-ul de pământ :))
    Și știi că ar drăguț un tatuaj ca ăla?! :*
    Nana buuun *am luat-o și eu pe urrmele lui Adry:))*

    RăspundețiȘtergere
  2. şi eu vreau un tatuaj cu 'Never forget!' pe interiorul încheieturii stângi de la mânăăăăăă ♥
    şi eu am văzut HM acu mult timp şi mi-a plăcut! iubibil tipu ♥

    şi mie îmi plac vacileeee :)) mai ales viţeii şi mirosu ăla special de grajd ♥

    da, Vero, de la expunerea prelungită la mine mă plagiază!! :))

    dar, da! nana bun :*:*:*

    ♥♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Uuu,drăguţţţ tatuaj :D
    Am văzut şi eu Hannah Montana cu ceva timp în urmă.A fost banal,dar comic :))
    Cât despre vaci,bunica a avut două când eram mai mică şi îmi plăceau,chiar mult.Dar din cauza unei vaci care m-a fugărit odată,acum mi-e cam frică de specia asta :)) .

    RăspundețiȘtergere
  4. uuuu....e asa dragutz tatuajul!!! >:D<
    cat despre vaci...nu le-am dat nicioadata atentie...dar ai dreptate...sunt unele dintre cele mai blande animale!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vero Vero Vero, nu-i frumos sa plagiezi :)) Eh, macar ai dat drepturi de autor :)
    Adry: Ce comentariu cat o sura mi-ai lasat. Asa, buuun, imi place ideea ta :D eu de mult m gandesc la tatuaj si am vazut pozuca pe blogul lui Rose si am zis clar, asta e! We are cowlovers :)
    @Bia: Da, unele vaci au acest sidrom"Sindromul vacii nebune!" Asa ca nu te speria, stiu cum e :)) am avut si eu...aaa, experiente =))
    @LoStInDr3aMs: Mersi :* Si ce-i drept, nci eu nu prea eram vacalover pana de curand. Nu stiu exact ce mi-a venit cu vacile, pur si simplu mi se par dragute :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Heeei, am precizat sursa, așa că nu vă luați de minee :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci vreau. Vreau. Și. Eu. Tatuaj. Din. Ăla.
    E perfeect <3
    Și ce-aveți cu săracele vaci? :)) Una are vacofobie, alta vaco.. filie, cred. :-?
    Darling, don't worry. Numai sufletelor impure le place școala. Noi suntem mai normale. :]

    RăspundețiȘtergere
  8. :3 Vacile astea :)) Un subiect fascinant :)) SI da, noi suntem cele normale :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Creeatură a răului, a trebuit să astup imaginea cu mâna ca să văd ce scrie pe lângă :)) Văcuţele doar par inofensive, dar în realitate VOR SĂ MĂ MĂNÂNCEE!
    Şiii dacă mi-aş face un tatuaj, cred că ar fi cu Pikachu :)) Sau nişte rune, ar fi aşa drăguţ :3
    Şi Hahhah Montana mă făcea tot timpul să râd :o3 Îmi place mai mult acum decât în clasa a patra :))
    Te-am pupat >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. E un tatuaj frumos, esti curajoasa, ce sa spun :D :> Eu nu iubesc vacile, dar nici n-am nimic cu ele :D Chiar ii spuneam mamei ca n-am mai vazut demult vaci. Vrei rapsunsul ei? :)) -era chiar pana sa incepem scoala- Lasa ca vezi maine. :))

    RăspundețiȘtergere
  11. @Rose: Lasa-mi vacile in pace! Lasa-leee! :)) Stiu si Lucas Till pare mai sexy acum decat in a patra :))
    @furelise: Ma inclin in fata maiestriei mamei tale :)) E o femeie geniala :)) Si mda, visez sa imi fac un tatuaj de cand am vazut prima data L.A. Ink :)

    RăspundețiȘtergere
  12. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151388445780747&set=a.10151370462110747.509173.7336390746&type=1&theater Sper ca ai fb. Ce spui de asta? Mi s-a parut dragut :D

    RăspundețiȘtergere