joi, 7 februarie 2013

Casitng opinions!

Seara buna, blogosfera! Avand in vedere explozia de vesti din ultima vreme am zis ca mai bine va spun si voua ce cred eu despre fiecare dintre distributiile filmelor noastre iubite. Sa incepem, nu?

Vampire Academy: Blood Sisters

Despre Rose )Zoey Deutch) nu am ce comenta, este frumoasa, poate sa arate badass daca vrea si sunt convinsa ca o sa reuseasca. Un lucru nu prea imi place... vocea :| adica am cautat interviuri cu ea, are 18 ani insa vocea o face sa para mai...tanara :) Ma asteptam la Rose sa aiba ceva voce de Xena amestecata cu Keira Knightley.... oricum...
Lissa :3 Multi spun ca Lissa e putin uratica... mie nu mi se pare! Oricum, nu o prea adoram eu pe Lissa pana in volumul 4 cand a facut un lucru de care sunt mandra :D Lucy Fry arata foarte frumos si sper ca si joaca bine. Lissa e un presonaj controversat, trece prin multe incercari si nu oricine poate sa redea aceste emotii pe care le simte ea. Oricum, cand vine vorba de looks, Lucy are votul meu :)
Asa, motanul Danila... pai ce sa spun. NU e rau! Imi place... dar nu eeeee.... chiar Dimitri din capul meu. E mai bine decat Jace care e... ma rog, insa nu pot sa fiu 100% indragostita de el ca Dimka pentru ca inca habar nu am cum ce si cand. Vreau sa aiba aura aia de zeu a lui Dimitri si sper ca intre el si Zoey sa fie chimie! Asta conteaza foarte mult! 

The Mortal Instruments: City of Bones

Clary.... cand am aflat ca Lily e Clary... hmm, nu stiu ce sa spun. O stiam pe Lily, cum sa nu o stiu?! Tatal ei e freakin' Phill Collins, pentru numele lui Dumnezeu! Nu am adorat-o ca si Clary de la inceput. Mi se parea ca miss Fray trebie sa fie.. mai altfel, insa am ajuns sa o ador cu toata inima, mai ales cand spune: "If I'm not human then what am I?" Faza aceea m-a facut sa spun:Clary e osam si de atunci numai Clary ii spun minunatiei aleia de fete!
Jamie.... nu pot sa spun ca il ador. Nu, nici ca e ok. Nu stiu ce sa spun. Parul ala al lui nu se potriveste! E greu sa-ti faci breton nene? Oricum, in trailer imi place de el, e ok, si are o moaca simpatica uneori, insaaaa.... serios acum, nu puteau sa nu-i dea huda aia? Adica gluga? Nu-mi place :( Speram sa ii faca ceva mai elaborat cu parul sa nu mai arate ca si cum o girafa l-a lins in cap... ma rog, ce sa-i faci?
Simon e perfect! Robert Sheehan e un dragut si e prefect pentru rolul asta! Pacat ca nu poate vorbi cu accentul lui irlandez ca mi-ar face inima sa zburde :) E amuzant si osam, pacat de ochelari, dar asa e Simon asa ca nu o sa comentez pe faza asta. Aveti numai grija sa ii aratati ochii aia frumosi :3
Isabelle si Alec? Izzy e frumoasa, are o voceeee XD si e perfecta! Alec mi se pare cam batran si nu cred ca o sa ma obisnuiesc cu el... e asa... batran :| Actorul e dragut de pici insa e... prea batran :) DSar oricum, nu prea imi place personajul lui Alec asa caaaa :) Si Magnus e genial, insa nu stiu daca o sa ma pot abtine din ras cand o sa-l vad pe japonezul ala sau ce-o fi cu sclipici in cap :))

Divergent

Shailene mi-a placut din prima clipa! Nu am un motiv anume, insa o ador! E atat de... frumoasa si diferita! Sper sa se vopseasca blonda, desi ii ador claia aia bruneta. E atat de perfecta pentru rolul lui Tris! Pur si simplu e preferata mea. Nu am mai auzit de ea insa imi place si abia astept sa vad ce ii poate pielea. Sa fi curajoasa, Shai!
Despre Alex Pettyfer nici nu imi vine sa discut. Cum a putut sa faca asa ceva?! Hmm??? Adica nu vrei sa fii JACE WAYLAND??? si te bagi in Divergent unde nimeni nu vrea sa te vada? Du-te-acasa, rogu-te si da-te cu capul de pereti, vrei?! Nu ca e rau pentru Four, nu e, e chiar decent dar... CUM?! Adica say whaaaat?! Dafuq is wrong with you! Zici ca nu vrei YA si te bagi in cea mai mare productie cinematografica dupa cea mai epica distopie ever? Tu gandesti mai nene? Ma rog, numai te rog nu mi-l strica pe Tobias ca te bat! Auzi?

Asa, am terminat cu filemele astea, o sa va zic noapte buna ca maine am zi lunga de invatat la engleza pentru olimpiada si trebuie sa suport un anumit monstru din scoala si un anumit baiat care e iubitul monstrului.... eh, complicata povestea :) Va pup

Reacții:

Un comentariu:

  1. Alex nu a aprobat ca e Four! Nici la casting nu stiu daca a fost. Oricum, nu e nici o stire oficiala ca Alex e Four asa ca nu te crizaa :))
    Lucy are buzele prea mari, Lily sprancenele prea pronuntate, zambetul lui Jamie n-o sa fie niciodata demn de ironiile lui Jace, Shai e buna , Danila chiar daca are accent n-are par lung, iar frumusetea de Jemimma e prea perfectaaa. Deci am adorat-o din prima pe tipa asta :* (in caz de vreo greseala, e vina touch-uluuuuui:)) )

    RăspundețiȘtergere